• Anonym (Lukas)

Min tjej är väldigt dålig i sängen :/

Jag (man) har insett att min sambo (kvinna) är väldigt dålig i sängen. Hon ligger mest bara där och vill att jag ska göra jobbet. Ligger typ som en död fisk. Hon vill inte suga av mig, men samtidigt vill hon väldigt gärna att jag ska slicka henne och om jag inte gör det blir hon nästan sur. Är verkligen inte nöjd med vårt sexliv och ibland funderar jag på att göra slut, för så här vill man väl inte ha det resten av livet? Vi är ändå rätt unga och har inga barn. Annars har vi det ganska bra i förhållandet.

Jag har tagit upp detta med henne en gång, och hon sa att hon inte håller med om det jag säger. Hon tycker att hon gör sin del, och vad gäller avsugningar säger hon bara att det inte är sexigt. Känns inte som att hon ens försöker förstå, eller så gör hon det men väljer att skita i det. 

Hur som helst har detta lett till att jag helst undviker sex med henne, och hellre onanerar. Hon vill dock ha sex. 

Hur löser jag detta? Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/
  • KimLinnefeldt

Sex är en viktig del av kärleken. Och att man försöker gå varandra till mötes och göra det bra för båda. Om man önskar sig något så säger man det, och den andre bör försöka bjuda på det.

Så om hon inte vill det så får du nog vandra vidare.

• Anonym (U)

Tar hon inte på dig? Rider?

• Anonym (Pfft)

Det här var iaf lättlöst! Gör slut, hon vill ju varken förstå eller försöka, slår ifrån sig istället för att ta till sig något av det du säger. Fattar inte hur hon tror att hon "gör sin del" i det här. 

Du är ung, ut och ligg! Och hitta en vettigare tjej sen.

• Anonym (L)

Om hon inte vill tillfredsställa dig så kan hon ju inte heller förvänta sig att du ska tillfredsställa henne. Vill hon ha ett sexliv där man bara tänker på sig själv så fine, det är hennes val, men då ska hon ha samma behandling tillbaka - och då kommer hon (förr eller senare, när du börjar behandla henne på samma sätt), inse att det är ett otroligt tråkigt och avtändande sexliv. Ska man bete sig på det sättet finns det ingen mening med att ha sex. Då kan man lika gärna onanera, var för sig. 

Jag tycker att du ska ta upp problemet igen. Gör det vid ett tillfälle när ni båda är lugna och det är bra stämning. Säg att du nu föreslår att ni ska sluta ha sex helt och hållet och istället börja onanera, eftersom du ändå inte får ut något av sexet med henne. Se vad hon ger för respons på det. Är hon okej med det så vet du, då är hon inte brydd alls, och då är det lika bra att lämna henne. Om hon inte tycker om det föreslaget så får du säga att hon måste förbättra sig i sängen, annars måste ni göra slut. 

• Anonym (Man)

Det skulle kännas högst märkligt för mig i en relation om man ger, men inte får oralsex. Hon låter ego. Du är ung, dra vidare. I er ålder ska man inte ha ett dåligt sexliv och annars ett ganska bra förhållande som du uttrycker det.

När man är 40+ kan man tänka som du och nöja sig, men inte runt 20 och när man är barnlös.

• Anonym (L)
    Anonym (L) skrev 2023-01-06 18:31:14 följande:

Om hon inte vill tillfredsställa dig så kan hon ju inte heller förvänta sig att du ska tillfredsställa henne. Vill hon ha ett sexliv där man bara tänker på sig själv så fine, det är hennes val, men då ska hon ha samma behandling tillbaka - och då kommer hon (förr eller senare, när du börjar behandla henne på samma sätt), inse att det är ett otroligt tråkigt och avtändande sexliv. Ska man bete sig på det sättet finns det ingen mening med att ha sex. Då kan man lika gärna onanera, var för sig. 

Jag tycker att du ska ta upp problemet igen. Gör det vid ett tillfälle när ni båda är lugna och det är bra stämning. Säg att du nu föreslår att ni ska sluta ha sex helt och hållet och istället börja onanera, eftersom du ändå inte får ut något av sexet med henne. Se vad hon ger för respons på det. Är hon okej med det så vet du, då är hon inte brydd alls, och då är det lika bra att lämna henne. Om hon inte tycker om det föreslaget så får du säga att hon måste förbättra sig i sängen, annars måste ni göra slut. 

förslaget*

• Anonym (Been there done that.)

Funkade med sex i början men ....
    Hon kom nästan bara av slickning med fingrar men hon hade min kuk i munnen en enda gång på 14 år.
    Jag tog alltid initiativ, kramades, smekte, visade att jag vill och som sagt såg till att hon fick komma.
    Tacka fan att hon åkte ut - man får ju både ge och ta i ett förhållande.

• Anonym (Bill)

Många kvinnor kör död fisk modellen i sängen. Man lägger ner en massa jobb för att de ska få sin orgasm men får inget tillbaka. Spana efter en ny tjej hon lär inte bli bättre i sängen.

• Anonym (Pathetic losers)

Hahaha göra slut för att hon inte vill suga balle 😂 fy fan va patetiskt! Kanske är din s k performance som inte är tillfredsställande nog. Tänkt på det? 

Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/