• Anonym (Lukas)

Min tjej är väldigt dålig i sängen :/

Jag (man) har insett att min sambo (kvinna) är väldigt dålig i sängen. Hon ligger mest bara där och vill att jag ska göra jobbet. Ligger typ som en död fisk. Hon vill inte suga av mig, men samtidigt vill hon väldigt gärna att jag ska slicka henne och om jag inte gör det blir hon nästan sur. Är verkligen inte nöjd med vårt sexliv och ibland funderar jag på att göra slut, för så här vill man väl inte ha det resten av livet? Vi är ändå rätt unga och har inga barn. Annars har vi det ganska bra i förhållandet.

Jag har tagit upp detta med henne en gång, och hon sa att hon inte håller med om det jag säger. Hon tycker att hon gör sin del, och vad gäller avsugningar säger hon bara att det inte är sexigt. Känns inte som att hon ens försöker förstå, eller så gör hon det men väljer att skita i det. 

Hur som helst har detta lett till att jag helst undviker sex med henne, och hellre onanerar. Hon vill dock ha sex. 

Hur löser jag detta? Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/
  • Anonym (Man)
    Anonym (Pathetic losers) skrev 2023-01-06 19:11:16 följande:

Hahaha göra slut för att hon inte vill suga balle 😂 fy fan va patetiskt! Kanske är din s k performance som inte är tillfredsställande nog. Tänkt på det? 

Ta det lugnt med rödvinet ikväll! Du vet att du blir så gränslös..
  • Anonym (Been there done that.)
    Anonym (Pathetic losers) skrev 2023-01-06 19:11:16 följande:

Hahaha göra slut för att hon inte vill suga balle 😂 fy fan va patetiskt! Kanske är din s k performance som inte är tillfredsställande nog. Tänkt på det? 

Att läsa eller att läsa och förstå är uppenbarligen olika saker.
    Var står det att det berodde på att hon inte sög kuk?
  • Anonym (?)

Har hon alltid varit såhär? För om hon har det, varför blev du tillsammans med henne om det nu är så viktigt för dig? Om hon inte varit så innan så behöver du ju ta reda på VARFÖR det har blivit så.

• Anonym (annie)

Min upplevelse är att många killar kör lite till inget förspel. Visst dom kan slicka men bara tills tjejen är våt. Och när killen har kommit så är sexet slut, tjejen får inte komma efter honom.

Så om det är den prestationen en killeger så förstår jag om tjejer blir sillar i sängen.

• Anonym (Man)
    Anonym (annie) skrev 2023-01-06 20:10:55 följande:

Min upplevelse är att många killar kör lite till inget förspel. Visst dom kan slicka men bara tills tjejen är våt. Och när killen har kommit så är sexet slut, tjejen får inte komma efter honom.

Så om det är den prestationen en killeger så förstår jag om tjejer blir sillar i sängen.

Så med din logik är det pga killarnas beteende som tjejer är dåliga i sängen. Vems fel är det då om killen är dålig i sängen?

Hur man än vänder sig har man rumpan bak så att säga..

• Anonym (Kraftigt överviktig?)

Är hon kraftigt överviktig? Har märkt att kvinnor som är det väldigt gärna suger men de vill att penisen kommer till munnen och inte vice versa, och att man gärna vill ha sex men att det skall vara bekvämt utan så många ställningsbyten och i ställningar där hon slipper röra sig. Skulle det vara så att hon ligger över dig är det ändå upp till dig att göra jobbet tex.

Även att uttrycka att man önskar sex är att säga kom och sätt på mig istället för att kanske rulla över till mannen eller behöva gå upp om han är i ett annat rum. Det här kan även uttryckas via sms.

Så om ändå lusten finns där så kanske hon visst vill suga men inte för den sakens skull behöva sitta på knä eller att du ligger och hon står på alla fyra, utan att hon ligger ner, kanske vrider huvudet och du förflyttar dig till huvudändan av sängen? Annars hade det nog vart nej till sex öht tänker jag.  

Kraftigt överviktiga kvinnor är väldigt rädda att börja svettas under sex och tror att detta är oattraktivt att vara både överviktig och svettig så de kan nog vilja ha passivt sex av även den anledningen.

• Anonym (Been there done that.)

Nu kan det ju vara olika.  Man kan använda förspel för att hon ska komma - som kille kommer man ju alltid på något vis ändå.
  • Anonym (MR klister)

Okej, noterat. Skapa en tråd om det vettja så kan vi diskutera det som TS lyfter. 

TS, jag hade tagit diskussionen en gång till och om hon visar samma bristande intresse hade jag lämnat relationen. 

Definitivt inte komma med ''hot om att göra slut om inte sexet blir bättre'', jag hade inte ens nämnt ett avslut på relationen i det samtalet. 

• Anonym (annie)

Jag antar att sexlivet var bra från början annars hade man nog inte flyttat ihop.... så vad har förändrats?

• Anonym (W)

Det är bara en av många anledningar varför tjejer ligger som sillar. Vad får dig att tro att din anledning är den rätta?
Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/