• Anonym (Lukas)

Min tjej är väldigt dålig i sängen :/

Jag (man) har insett att min sambo (kvinna) är väldigt dålig i sängen. Hon ligger mest bara där och vill att jag ska göra jobbet. Ligger typ som en död fisk. Hon vill inte suga av mig, men samtidigt vill hon väldigt gärna att jag ska slicka henne och om jag inte gör det blir hon nästan sur. Är verkligen inte nöjd med vårt sexliv och ibland funderar jag på att göra slut, för så här vill man väl inte ha det resten av livet? Vi är ändå rätt unga och har inga barn. Annars har vi det ganska bra i förhållandet.

Jag har tagit upp detta med henne en gång, och hon sa att hon inte håller med om det jag säger. Hon tycker att hon gör sin del, och vad gäller avsugningar säger hon bara att det inte är sexigt. Känns inte som att hon ens försöker förstå, eller så gör hon det men väljer att skita i det. 

Hur som helst har detta lett till att jag helst undviker sex med henne, och hellre onanerar. Hon vill dock ha sex. 

Hur löser jag detta? Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/
  • Liniss
    Anonym (erfaren) skrev 2023-01-07 15:07:57 följande:
    Först och främst, man ger inte oralsex för att få oralsex.

Hon vill inte suga? Då slipper hon. Gillar du att slicka? Fortsätt slicka. Gör det inte för att hon kräver det utan för att det tänder dig.

Jag tex gillar att suga kuk, det är i mina ögon jävligt porrigt och sexigt och jag går igång på det. Däremot skiter jag verkligen i att bli slickad. Han får göra det om han vill, men det är inget jag blir särskilt kåt av.

Med det sagt. Gör slut. Du är ung, du kan hitta en tjej som passar dig i sängen. Som gillar det du gillar.

Man kan inte förändra folk, det är en viktig lärdom.
    Fast hur kul är det att vara den som bara ger, utan att få något tillbaka? Det känns ju inte särskilt sexigt alls. DU kanske går igång på det, men det betyder inte att andra gör det. Hon är ju inte bara passiv när det kommer till oralsexet.
  • Liniss
    Anonym (Pathetic losers) skrev 2023-01-06 19:11:16 följande:

Hahaha göra slut för att hon inte vill suga balle 😂 fy fan va patetiskt! Kanske är din s k performance som inte är tillfredsställande nog. Tänkt på det? 

Och för att hon bidrar noll till deras gemensamma sexliv. Ligger där som en död fisk. Snacka om avtändande. Urk. Hon kanske föddes med en silversked i munnen.

• Liniss
    Anonym (Engelska) skrev 2023-01-07 23:25:22 följande:

Har du tänkt på hur du själva är i dängen.
    Kanske fu skall tänka liten inåt 

Druckit för mycket?
  • Liniss
    PappaX3 skrev 2023-01-08 00:31:43 följande:

Kanske är du som inte är direkt en hingst, har du tänkt den tanken? ;) 

Varför skulle det vara ts fel? Hon verkar ju dötråkig i sängen. 
  • Liniss
    PappaX3 skrev 2023-01-08 02:02:08 följande:
    Kanske ska tvätta av den innan
    Var framgår det att han inte tvättar av den innan?
  • Anonym (Special)
    Liniss skrev 2023-01-08 17:17:37 följande:
    Var framgår det att han inte tvättar av den innan?
    Är det bilen han glömt tvätta innan han hämtar upp sitt pök?
  • Anonym (Special)
    Liniss skrev 2023-01-08 17:17:13 följande:
    Varför skulle det vara ts fel? Hon verkar ju dötråkig i sängen. 
    Räcker det inte att hon dök upp?
  • Liniss
    Anonym (Special) skrev 2023-01-08 17:44:23 följande:
    Räcker det inte att hon dök upp?
    Gör det?
  • Anonym (erfaren)

Jag har inte skrivit att jag går igång på att "bara ge". Det var inte ens i närheten av vad jag skrev. Jag skulle aldrig ligga mer än en gång med en så självisk jävel.

Och jag skrev ju även att han skulle dumpa. Men den detaljen valde du att inte se?

Liniss skrev 2023-01-08 17:14:01 följande:
    Fast hur kul är det att vara den som bara ger, utan att få något tillbaka? Det känns ju inte särskilt sexigt alls. DU kanske går igång på det, men det betyder inte att andra gör det. Hon är ju inte bara passiv när det kommer till oralsexet.
  • Anonym (Special)
    Liniss skrev 2023-01-08 17:54:56 följande:
    Gör det?
    Yes.
Svar på tråden Min tjej är väldigt dålig i sängen :/