• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-29 19:37:48 följande:

Haha 😂

Ja jag trodde också det, men när jag kollade på andra bilder på de testerna så ska det sitta där. 😳 Men jag vågar verkligen inte tro någonting. Jag vill bara så gärna 😩 Årsdag med mannen på onsdag, så hade varit så fint med ett positivt test i present. ❤️

OBS!! LÅNAD bild!!

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-29 19:46:53 följande:

Dollooo, ska det vara ett plus eller endast ett sträck? Iiih är så spänd för er skull 😍 Hoppas verkligen!
    Om det tagit sig för oss ska jag vänta till alla hjärtans dag och ge test + ett par strumpor med texten "worlds greatest dad" på till min sambo hade jag tänkt 🤭😍

Men hallå Sannet!!! Ditt test är ju ett plus dååå!!! Omg!! 🥰🥰Jag väntar med säga grattis tills du känner dig hundra procent säker men det kommer säkert bli ett starkare streck i veckan. 

ååhh vilken fin ide! Vi hoppas att det går igenom. Kanske ta digital test längre fram och få tydligare svar ☺️☺️

• studerade

Ååå grattis till alla + starka som svaga ❤️ längtar till | | på mitt  test på tisdag. Jag e gravid, allt känns som de ❤️❤️ vill bara se | | på stickan ❤️

• Dollooo
    studerade skrev 2023-01-29 22:16:40 följande:

Ååå grattis till alla + starka som svaga ❤️ längtar till | | på mitt  test på tisdag. Jag e gravid, allt känns som de ❤️❤️ vill bara se | | på stickan ❤️

Lycka till på tisdag ❤️❤️ håller tummarna för dig! 🥰

• Barbrastreisand
    smulan57 skrev 2023-01-29 10:04:56 följande:

Hej! Varit lite frånvarande i tråden. Håller mina tummar för er alla som börjar närma er BIM ❤️ 

En fråga: När brukar ni börja ta ägglossningstest? Min ÄL borde vara om en exakt en vecka (CD 16). Borde jag börja ta redan imorgon? 

Jag brukar alltid börja testa när mina fertila flytningar börjar vilket oftast är ca 4-5 dagar innan äl :) Beror också på hur regelbunden cykel du har? I ditt fall hade jag kanske börjat på cd11-12 typ? 
  • Cykelhjul
    Elisabeth83 skrev 2023-01-27 22:32:54 följande:

Yes, jag hade alltid sån mensvärk och ipren var det enda som hjälpte.. fick ta det varje månad. Efter att ha försökt ett halvår läste jag om just detta och månaden jag inte tog Ipren blev jag gravid direkt. Om det var en slump eller inte vet jag såklart inte. 

Oh det hade jag verkligen ingen aning om! Jag som "lever" på treo och ipren. Blir verkligen att sluta med det nu
  • Syskonförsök

Håller alla tummar för dig!!! Jag känner mig alltid supergravid och mer för varje månad som går så vågar inte alls lita på den där känslan längre! 

studerade skrev 2023-01-29 22:16:40 följande:

• Dollooo
    Syskonförsök skrev 2023-01-30 08:00:05 följande:

Dolooo och Sannet - har ni tagit några nya tester idag att visa?? ❤️❤️

jobbar kontorstider och hade slut på tester. Ska köpa ett digitalt idag om jag hinner och sen testa imorgon🥰

återkommer med uppdatering

• Sannet

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

• Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-30 08:30:17 följande:

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

jag förstår känslan ❤️ fick två såna förra veckan. Ge inte upp, låt BIM passera och hoppas på att du bara fått låg utslag på testet. Der finns fortfarande lite hopp och chans kvar❤️

Svar på tråden BIM februari 2023