• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Hannis1983

Trefaldigmästareikärlek: 

av bilderna att döma skulle jag säga att alla är negativa fram till idag och att du nu går mot stegring 😃

• Elisabeth83
    Lyksa skrev 2023-01-30 19:55:32 följande:
    Jag har bim på onsdag! Den är rosa, tydligt och syns i alla vinklar. Detta är inom 3 minuter och 4 minuter. 
    Grattis! 💕
  • Dollooo
    Lyksa skrev 2023-01-30 19:55:32 följande:
    Jag har bim på onsdag! Den är rosa, tydligt och syns i alla vinklar. Detta är inom 3 minuter och 4 minuter. 

tycker det syns tydligt! GRATTISSS🤍🤍

• Blomman8877

Jag testade nu på eftermiddagen ?  ett tidigt test? men helt blankt?. har druckit mycket idag så ska testa imorgon med morgonurin också! Har dock BIM den 4/2. 

Testat med ett tidigt test, neg
  • Lyksa

Vet inte hur bra kvalitén blir på denna bilden. Men tidigare spökstreck o negativa test och i jämförelse med mitt positiva (de sista bilderna) 

Största skillnaden mellan spökstrecken och plusset va tjockleken och färgen. ❤️
  • trefaldigmästareikärlek

Tack snälla för svar, tack och lov gick sambon att övertala trots magsjuk-risk här hemma. Vi får köra positioner med ansiktet långt från varandra 😂😂
    Syskonförsök, ja tvillingar hade ju verkligt varit nåt, vi har sagt att vi önskar två täta - dock inte hur täta 🤪🤭👀

• Dollooo
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-30 21:13:52 följande:

Tack snälla för svar, tack och lov gick sambon att övertala trots magsjuk-risk här hemma. Vi får köra positioner med ansiktet långt från varandra 😂😂
    Syskonförsök, ja tvillingar hade ju verkligt varit nåt, vi har sagt att vi önskar två täta - dock inte hur täta 🤪🤭👀

hihi lycka till nuuuu❤️❤️❤️

• trefaldigmästareikärlek

Vi försöker köra det lite taktiskt, får bli aktivitet imorgon iom att han åker på jobbresa onsdag, vilket isf bara betyder uppehåll onsdag-fredag kväll, så lägger vi in en sista stöt (bokstavligt talat) på fredag och hoppas på det bästa 😎

• studerade
    Dollooo skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
    Grattis igen ❤️ 
  • Loulou92

BIM på fredag. Ser ni något? Jag har inte mixtrat med bilden och tycker mig se 🥹✊
    Jag fick höra om en ?ny? metod att avläsa gravtest.
    Man tar mobillampan och lyser på baksidan av testet för att se om det syns ett streck. Jag testade på det från igår, ingenting, men ser på det från idag.
Svar på tråden BIM februari 2023