• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-20 08:42:46 följande:

Spännande; ser ju ut som implantaionsdipp 13e med? när gravtestade du senast och vilken känslighet 

Imorse med ett abblo pharma ett rfsu och ett babyplan, alla negativa! Fick en jätteslemmig flytning imorse och brösten har börjat spänna gansk mycket
  • Syskonförsök

Omöjligt att säga vad som händer! Endera kommer mensen eller så kommer ett plus ! Hoppas på de sista.
    jag själv är på bim-6 men har bara vanliga rfsu hemma så undrar när de kan visa som tidigast 😅 

Sanlin90 skrev 2023-02-20 09:04:19 följande:
    Imorse med ett abblo pharma ett rfsu och ett babyplan, alla negativa! Fick en jätteslemmig flytning imorse och brösten har börjat spänna gansk mycket
  • Sannet

Smulan57: såhär såg det ut (taget imorse)
    Syns lite tydligare IRL. 
  • Embarazada

Tog ett ytterliggare test imorse och nu var det helt blankt. 

Förmodligen så var det väl en kemisk graviditet igen, för 6:e gången på rad.

Aja, bara försöka igen nästa månad.

• Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 10:19:39 följande:

Tog ett ytterliggare test imorse och nu var det helt blankt. 

Förmodligen så var det väl en kemisk graviditet igen, för 6:e gången på rad.

Aja, bara försöka igen nästa månad.

Galet att vi verkar sitta i samma situation. 

Håller tummarna för oss ❤️❤️

• Masorlin

Ni om några vet ju hur man kan hoppas till den grad att man är rädd att inbilla sig, haha! Jag tycker mig se något på dessa test för första gången! Väldigt svagt dock. Gissar att jag är kring ÄL+10. Vad tror ni om testen, inbillar jag mig? 😃😬🙈
  • Syskonförsök

Sannet - kolla in tråden om svaga tester eller spökstreck som finns, igår var en person där med om samma sak som dig att de enda dagen var borta MEN för henne var testet starkare än tidigare dagen efter ❤️ hoppas de är så för dig med!

Sannet skrev 2023-02-20 09:57:10 följande:

Smulan57: såhär såg det ut (taget imorse)
    Syns lite tydligare IRL. 
  • ladylovely

Masorlin- jag ser på översta stickan 👍 testa digitalt ☺️

Sannet- jag tror helt klart det är positivt 👍☺️ blir spännande att se när du testar digitalt.

Jag hänger kvar här lite fastän jag plussat. Den här månaden var det som extra spännande här inne ☺️ 

• Syskonförsök

Anar något på översta! Men kom det inom tid? Efter det torkat kan det ofta bli spökstreck!

Masorlin skrev 2023-02-20 10:43:53 följande:

Ni om några vet ju hur man kan hoppas till den grad att man är rädd att inbilla sig, haha! Jag tycker mig se något på dessa test för första gången! Väldigt svagt dock. Gissar att jag är kring ÄL+10. Vad tror ni om testen, inbillar jag mig? 😃😬🙈
Svar på tråden BIM februari 2023