• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • studerade

Grattis igen till alla som plussar ❤️ 

när kan jag testa babyplans testa tidigt? Har bim 28/2-1/3 står att man kan testa 5 dagar innan beräknad mens. Kan jag då testa fredag 24/2? Eller blir de för tidig?

• ladylovely
    studerade skrev 2023-02-20 13:26:58 följande:

Grattis igen till alla som plussar ❤️ 

när kan jag testa babyplans testa tidigt? Har bim 28/2-1/3 står att man kan testa 5 dagar innan beräknad mens. Kan jag då testa fredag 24/2? Eller blir de för tidig?

Dag 9- 10 efter äl skulle jag säga 
  • Embarazada
    Sannet skrev 2023-02-20 10:32:30 följande:

Galet att vi verkar sitta i samma situation. 

Håller tummarna för oss ❤️❤️

Det är väldigt jobbigt att varje månad få se svaga streck som sedan försvinner Obestämd Vet inte om man bör söka för detta eller om det räknas som "normalt"?

• Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 14:04:05 följande:

Det är väldigt jobbigt att varje månad få se svaga streck som sedan försvinner Obestämd Vet inte om man bör söka för detta eller om det räknas som "normalt"?

Ja det är ju fruktansvärt, man får ju upp hoppet och sen bara slits det ifrån en. Det gör ont!! 😣
    Har det hänt dig innan? 🙁
    Det är första gången för mig som detta sker. 
  • Syskonförsök

Exakt samma har hänt tre gånger för mig. De är tydligen väldigt vanligt med kemisk graviditeter om du söker lite information om det och du räknas inte som gravid så de är fortfarande efter ett år totalt du ska söka etc. Jag har också varit med om detta flera gånger som sagt och försöker denna gång öka progesteronet naturligt i kroppen genom c vitamin tillskott denna cykel. täntke att problemet kanske beror på mindre progesteron än som behövs eftersom ägget inte fäster helt. Vi får se om det funkade Denna gång! 

de finns även progesteron kräm att beställa hem från nätet men det vågade jag mig inte på?

Embarazada skrev 2023-02-20 14:04:05 följande:

• smulan57

Vill tipsa om fertilitetsglidmedel och kosttillskott jag och min sambo testade denna cykel där jag plussade! Försökt utan lycka nästan i 1 år, beställde detta förra månaden. Kanske ett sammanträffande men hade läst många positiva erfarenheter innan vi beställde , tips iaf 😃

• Sanlin90

Jag fick panikattak och dundergrät nyss, dels för jag surade ihop på sambon och dels för jag är så jävla less på kroppen, är på äl+14 två dagar över mens men den kommer inte och jag får inget plus :(

• Ellimelli

Vill ni hjälpa mig tyda dessa? Är på BIM idag men där är ingen mens i syne. Har varit låghormonare med dem andra men ändå testat pos på bil men oooooerhört svagt. Jag tycker mig se något nu med, men är inte helt säker. 

• Ellimelli

Det är ett och samma test men i olika vinklar haha, inte morgonurin, men är som sagt på BIM. Men jag vet inte om jag ser i syne eller om där faktiskt är ett svagt streck. 

• Laura90
    Sanlin90 skrev 2023-02-20 15:16:33 följande:

Jag fick panikattak och dundergrät nyss, dels för jag surade ihop på sambon och dels för jag är så jävla less på kroppen, är på äl+14 två dagar över mens men den kommer inte och jag får inget plus :(

Åh </3 kom ihåg att du är på den värsta tiden/dagarna i cykeln! Det lättar om några dagar oavsett plus eller inte. Låt dig själv vara ledsen. För mig hjälpte det att förklara för sambon hur jobbig just den delen av cykeln är
Svar på tråden BIM februari 2023