Inlägg från: Anonym (Känner igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Känner igen)

Underlivet luktar jäst?

Känner igen mig så mycket i det du skriver! 

och det känns som att ingen tar en på allvar och när de gör det och man fått testa behandlingar och det inte ger resultat så skakar dom bara på huvudet och säger ?jag vet inte var mer vi kan göra? 
    men va fan. Ska man behöva leva såhär??? 

jag mår sjukt dåligt av detta, på alla vis, det går ut över min partner och folk i min omgivning då jag ständigt brottas med detta. 

har de tagit prover på dig??

• Anonym (Känner igen)

Det är så frustrerande. 

har du några andra symtom också, torrhet, skörhet? Kliande känsla? 
    upplever du att det följer cykeln då alltså?

• Anonym (Känner igen)

Smörjer du med något för att förebygga sprickor/torrhet/kliande känsla? 

det har gjort skillnad för mig. Är absolut inte bra men bättre.

Tycker också att det följer cykeln, efter mens är det oftast lugnt några dagar, sedan börjar det om igen med såna tjockare flytningar och som ej säger gud ägglossning blir det extra mkt med segt och genomskinligt plus den andra skiten. 

De säger att inget är fel för mensen är regelbunden samtidigt som alla säger ?rikliga flytningar? 
    jaha? Vad ska jag göra åt det då, är ju därför jag är där! 
    de säger att det inte luktar men jag tycker absolut det är konstig lukt från och till. Är så trött på det. 

ska boka tid igen och be dem ta varenda test möjligt. Jag orkar inte ha det såhär! 

• Anonym (Känner igen)

Tillägg, 
    jag använder menskopp, inget annat fungerar längre.

Tvättar Absolut inte med olja, det gjorde bara saken värre.
    har testat allt på marknaden med mjölksyra både lokalt, tillskott i mat, ingen som helst skillnad.

Allt det hör började i princip över en natt, detta var  2018, så snart inte på 5e året med den här skiten.

• Anonym (Känner igen)

Ingen olja som sagt då gyn sa till mig att det inte hjälper. 

jag har fått flera sorter utskrivna men just nu och den jag upplever är bäst är propyless.

hoppas du kan bli hjälpt av det du köpt, inget sådant har funkat för mig Tyvärr. 

stress är nog tyvärr inte heller till ngn hjälp, men det är svårt att komma ur, det blir ju en ond cirkel bara att ha detta över sig plus allt annat samtidigt Som pågår i livet. :(

• Anonym (Känner igen)
    Anonym (!!!) skrev 2023-01-15 15:58:19 följande:
    Kallpressad olivolja funkar jättebra om man har klåda av svamp. Även kokosolja är bra. Men det ska vara kallpressad. Ingen skitolja som baby eller intimoljor som oftast bara innehållet parrafinoljor. Läs på innehåll.

Jag vet. 
    Men det hjälpte mig absolut och ingenting, så när jag gick till nästa gyn sa hon till mig att inte använda olja utan bara vatten. Funkar mycket bättre för mig!

Svar på tråden Underlivet luktar jäst?