amg4life skrev 2023-01-20 03:56:48 följande:
Vad är rätt män? Den otroligt charmige, ger komplimanger, presenter och fina texter och får dig känna dig som en princessa och speciell?
Pang det är många gånger en psykopat av rang. Dom är så jäkla duktiga på det socialaspelet och utklassar alla.
Då återstår den timida blyga som bara finns men håller mest med och tar ingen plats.
Sen finns den dryga och skrytande varianten.
Okey en lattefarsa och hippster kan glida in och beter sig lite tillgjord och förespråkar lite ekologiskt och allmänt menlös.
Psykopaten är kung, han får tjejer att falla stenhård och får dom känna sig så speciella och psykopaterna är så grymma på det dom gör och tjejer behandlas på ett sätt dom aldrig upplevt som bostar självförtroendet.
Psykopater kommer i många former, vissa har ett driv som företags VD som är helt galet. Tål hur mycket stress som helst och viger sitt liv för företaget. Man han kan inte förstå dom anställda som släpper allt 16:00 och inte brinner lika mycket för det. Dom är eftertraktade och VDs, Advokater är i topp bland psykopater.
Dom jobbar aldrig på ett bibliotek eller som förskolelärare för makten är deras driv.
Sen finns det dom sjuka som sätter skräck i folk och känner sig som gud. Kolla Mördarmartin som slog ihjäl Lotta.
Innan dom blev par skickade han dikter och helt fantastiska saker till 2 tjejpolare. Gud vad fin han är sa ena, nej fröken han är psykopat och gör det han är grym på.
Nej han är inte så längre, han skriver så fina saker och 3 månader senare fick dom en tankeställare när det med lotta hände.
Har en vän med diagnosen psykopat, finns ett test med 1 fråga som bara psykopater klarar för normala kan inte tänka i dom banorna. Han svarade rätt på 0.1 sek.
Frågan lyder, en kille är på begravning och ser en snygg tjej. Han ångrar efteråt att han inte gick fram och tog nummret, vad gör han?
Min svarade blixtsnabbt, han dödar hennes mamma. Då måste hon gå på begravning igen och kan ta nummret då, precis.
Ingen annan har gissat i närheten av det för normala tänker inte i dom banorna.
Vad är bra kille? Tjejkompisar som blivit misshandlade fysiskt och psykiskt i förhållanden säger, det får inte vara en mesig kille.
Okey lite bad boys men snäll dvs? Dom växer inte på träd, Tjejkompisar söker sig till gängkriminella som beter sig som fittor. Men man får inte vara mesig.
Som tjej vart hittar jag dessa killar? Mesig är värsta no no har jag förstått. Ingen egen åsikt och bara håller med. Kaos.
En tjejkopis gick på date och hon är rätt tuff, dom skulle gå på bio, vad ser vi sa hon. Du får välja sa han. Håll käften och välj film och förbannad redan där.
Vet du vad det värsta va sa hon, efter filmen ville han hålla hand, jag så håll käften och gå 100m bakom mig och det gjorde han, shit ingen lek.
Där hade killen otur för hon är så hårdbarkad och brukar säga själv, fan jag är så otrevlig att jag kommer aldrig få ett förhållande.
Till killens försvar, han hade nog ingen aning och denna tuffa brutta som hon själv förklarat med att det är självförsvarsmekanism. Som liten stått bredvid sin pappa som avrättas och bytte roll med sin mamma som var alkoholiserad och fick inte chansen att vara barn och tog hand om henne.
Något tjejer verkar uppskatta hårt är humor och roliga killar och många snygga tjejkompisar går inte på utsende. Stil och klass, genuin och kul och då kan man vara lönnfet och halvful och jag har full förståelse.
En vän får ofta frågan hur fan han får alla brudar, lite överviktig och ingen modell och grabbarna är snygga och tränade och misslyckas.
Jo för är man skön, rolig, bjuder på sig själv och samtitigt stilad och har bra moral och värderingar.
Han blir chockad själv ibland över vilka brudar han får med, lesbiska par och mor och dotter på 3 kant, okej lite skevt haha
Sluta nu, den där frågan är inte med i något sådant test, det är bara en gammal skröna och det trodde jag alla vist. Den är också logiskt fel, han känner inte flickan i fråga och skulle inte blivit inbjuden till mammans begravning.