Lastbils branschen skapar psykisk ohälsa!!
Är hon horig och låter sig förföras hur som helst så är hon inte så oskyldig. Trucking-brudar brukar vara lössläpta och allmänt störda(samt usla på sitt jobb). Min egen make blev för övrigt trakasserad av en kvinnlig chaufför på sitt förra företag. Hon skötte inte sitt arbete, hennes kille hade tröttnat på att hon flörtade med allt och alla och hade lämnat henne och hon insåg att närmste chef(dvs min make)skulle bli en bra försörjare för henne och hennes unge. Hon började flörta, klä av sig inför honom, bjuda ut på dejter. Han markerade hela tiden nej och så att han är fruktansvärt gift,höll avståndet redan från början(han gick ju gymnasiet med trucker-brudar och vet hur slampiga och gränslösa de är) och informerade henne om att hon beter sig oerhört oprofessionellt och att det inte accepteras. Han berättade självklart allt för mig redan från början. När hon sedan började smyga sig på honom och stryka baken mot honom samt erbjöd honom en avsugning bakom en lastbil så gick han totalnog och gick till personalchefen. Hon fick sparken både för detta, men också för att hon sällan visade sig på arbetsplatsen och inte klarade jobbet. Hon försökte neka, men glömde att terminalen är kameraövervakad....
Säg åt henne att sluta spela offer och ta tag i sitt liv. Och att byta arbete, kvinnor hör inte hemma inom transport.