• Anonym (Svinaherden)

Åldersskillnad i ert

förhållande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad i ert
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Min första pojkvän var ett år äldre än jag, min andra pojkvän var lika gammal. Min man är tre år yngre. Så jag har gått nedåt i ålder

Ålder är inte avgörande, men jag har aldrig dragits till mycket äldre eller mycket yngre.

• Akroman

Åldersskillnad kan ju vara både bra och dåligt, men framförallt är det ju väldigt individuellt vad man gillar, eller så betyder de där siffrorna ingenting!

PS. Gör det som är bra för dig och inte skadar någon annan!! DS.

• Anonym (fd "cougar")

8 år med sambo.   Men bara för sex har jag haft mycket stor skillnad.   17 år uppåt, och 35 år neråt.  Alltid gillat yngre män för sex.

• Anonym (Svinaherden)
    Akroman skrev 2023-01-25 12:46:24 följande:

Åldersskillnad kan ju vara både bra och dåligt, men framförallt är det ju väldigt individuellt vad man gillar, eller så betyder de där siffrorna ingenting!

PS. Gör det som är bra för dig och inte skadar någon annan!! DS.

Normen ser ut såhär.

I Sverige har åldersskillnaden mellan män och kvinnor i heterosexuella par legat konstant på ungefär två år (där mannen är äldre än kvinnan) sedan 1960-talet
  • Akroman
    Anonym (Svinaherden) skrev 2023-01-25 13:46:31 följande:
    Normen ser ut såhär.

I Sverige har åldersskillnaden mellan män och kvinnor i heterosexuella par legat konstant på ungefär två år (där mannen är äldre än kvinnan) sedan 1960-talet
    Gillar du alla normer? Kan det finnas bra och dåliga normer, eller kanske rent av såna normer man kan strunta i?
  • Anonym (Svinaherden)
    Akroman skrev 2023-01-25 13:49:01 följande:
    Gillar du alla normer? Kan det finnas bra och dåliga normer, eller kanske rent av såna normer man kan strunta i?
    Jag nämnde att normen ser ut så. Det är många som brukar ta upp det här. Hur normen ser ut.
  • Anonym (Wtf-draken)

Själv då, TS. Vad är det för åldersskillnad i din relation?

• Anonym (Fråga syrran)

Det är lustigt hur tydlig karaktären är när vissa skriver. Jag hade gått på den om det inte var för själva sättet att skriva.

Svar på tråden Åldersskillnad i ert