Åldersskillnad i ert
förhållande?
förhållande?
Omkring 5 års åldersskillnad mellan mig och min partner. Jag är den yngre av oss.
Har haft feelings inför en mångfacetterad man i åldersspannet hela 17 år äldre än jag. Samt attraktion till en ung vacker kille på 21 år. Nappat om singel? Åldersgapen i båda riktningar? Ja, en kvalificerad gissning ja.
8 år mellan oss. Hade gärna fått varit mer, tänder på livserfarenhet och mognad.
Är som sagt tillsammans med en 5 år äldre snubbe och vi hamnar i ålder nära normen.
Allmänt tycker jag ålder på den man blir kär i är totalt irrelevant.
Förstår inte mig riktigt på det Nick som ältar äldre man/yngre kvinna eller äldre kvinna/yngre man. Personen ifråga har nog fixerat sig i människors biologiska ålder och deras attraktionsmönster.
Han är 19 år äldre än mig. Har hört att det inte kommer hålla och en massa invändningar men vi har vart ihop i snart 8 år.
Jag fyller 26 i år han blir 45.
Han är 19 år äldre än mig. Har hört att det inte kommer hålla och en massa invändningar men vi har vart ihop i snart 8 år.
En 45 årig kille kan vara mycket fräsch!
Det finns 25 åriga tjejer som tyvärr inte kan tävla med en 45 årings fräschör.
Så jag skulle säga att just er åldersskillnad i det åldersspannet ni befinner er i är försumbar. Lycka till oxå i fortsättningen:)
Du tycker att åtta år är mycket eftersom det är hela ditt vuxna liv, men för äldre är det inte särskilt mycket. Du får väl återkomma när han börjar närma sig pension och du är mitt i karriären. Eller ännu värre, när han är gammal på riktigt och du fortfarande är relativt ung och arbetar.