Inlägg från: Anonym (Du?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du?)

Hur känns det att vara lesbisk?

Anonym (Casanova) skrev 2023-01-30 19:02:03 följande:
    Är väl ingen dum fråga?

Är du lesbisk hela tiden eller blir du det? Har träffat flera som levat i hetero-förhållanden för att sedan byta och leva samkönat. Vad var det som drev dem?
    Det låter som att det var du som drev dem.
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-01-30 19:07:30 följande:
    Ahh min specialitet! Alla tjejer upptäcker att de är lesbiska efter en natt med mig! Får jag bjuda dig på en dejt? :)
    Kan du verkligen slita dig från dina casanova-inlägg för det?
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Fluid) skrev 2023-02-02 08:04:50 följande:
    Jag vet inte ens hur man skickar "PM" som du kallar det. För ett tag sen så var det en här som ville chatta. Finns väl ingen chatt här?

De kvinnorna som föreslog träff hemma hos mig, vi var ytligt bekanta. Det var första gången vi träffades. Vi hade pratat ett tag på nätet innan dock.
    Men herregud, meddelandefunktionen förstås. Så komplicerat kan det inte vara, ens för en 50-taggare. Du kan ju räkna ut hur man skickar meddelanden/PM/chattar på dejtingsajter, så varför inte här? Är nog bara en undanflykt för att du inte vågar.
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Fluid) skrev 2023-02-02 12:39:14 följande:
    Ja, där ser man tydligt hur man skickar meddelanden. Hur gör man här då?
    Vad står PM för förresten? Jag vet vad det betyder annars, men trodde inte det var samma som mejl/meddelande.
    Samma inkorg som du får meddelande när du blir avstängd etc.
    Googla!
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Fluid) skrev 2023-02-02 13:21:09 följande:
    Oj, ja nu såg jag att man kan skicka direkt till mottagaren. Man fyller i mottagarens namn. Det visste jag inte.
    Tack!
    Var finns chatten då?
    När folk skriver chatt, så menar de att skriva privata meddelanden. Herregud! Chatt i den bemärkelsen du verkar tro försvann väl för 15 år sedan.
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Fluid) skrev 2023-02-02 13:26:57 följande:
    Hur menar du? Finns ju många chattar på nätet.
    Aldrig sett. Bara meddelandefunktioner.
  • Anonym (Du?)
    Anonym (Fluid) skrev 2023-02-02 13:34:37 följande:

PM då, vad står det för? Jag vet ju att det betyder ungefär som det står här:

En promemoria, latin "för minnet", eller memorandum är ett kortfattat dokument som utgör minnesanteckningar; numera i synnerhet en sammanfattad redogörelse för ett avgränsat ämne.

Du vet mycket väl att PM är privat meddelande, vilket också kommer upp om man googlar. Men nu är vi OT. Ta och skriv till Ren Luft nu istället. Om du vågar.
Svar på tråden Hur känns det att vara lesbisk?