• Anonym (...)

    Varför gör hon så?

    En kvinna som jag har mött flera gånger i verkligheten som jag skriver lite till emellanåt..


    Hon svarar alltid ca 3 korta meddelanden. Sedan försvinner hon. 


    Hon skriver aldrig först men svarar alltid när jag skriver. Ändå gulligt att hon svarar varje gång men svårt att lära känna henne när hon försvinner hela tiden.


    Fast ned tanke på vad jag snarare inte gjorde så är det gulligt av henne att svara mig överhuvudtaget. Menar, killarna lär ju stå på rad för henne. 


     


     

  • Svar på tråden Varför gör hon så?
  • Anonym (S)
    Anonym (...) skrev 2023-01-30 21:03:40 följande:
    Varför gör hon så?

    En kvinna som jag har mött flera gånger i verkligheten som jag skriver lite till emellanåt..


    Hon svarar alltid ca 3 korta meddelanden. Sedan försvinner hon. 


    Hon skriver aldrig först men svarar alltid när jag skriver. Ändå gulligt att hon svarar varje gång men svårt att lära känna henne när hon försvinner hela tiden.


    Fast ned tanke på vad jag snarare inte gjorde så är det gulligt av henne att svara mig överhuvudtaget. Menar, killarna lär ju stå på rad för henne. 


     


     


    Hon vill väl vara snäll.
  • Anonym (Varför-draken)

    Frågan är väl snarare: Varför gör DU så? (skriver till någon som hela tiden försvinner och aldrig startar en konversation)

  • Anonym (Kvinna...)

    Hon är snäll, artig och väluppfostrad men vill inte ge dig falska förhoppningar om att hon är det minsta intresserad.

  • Anonym (...)
    Anonym (Kvinna...) skrev 2023-01-30 21:10:40 följande:

    vill inte ge dig falska förhoppningar om att hon är det minsta intresserad.


    hahah! 
  • Anonym (...)

    Det kan inte vara så att hon bara vill ha sex då och inte hålla på med "lära känna varandra" fasen?

  • Anonym (...)

    Intressant hur ni var snabba på att förklara varför hon gör som hon gör, utan att fråga mig vad det var som jag inte gjorde. Eller ni kanske tänker flera steg före så som att jag inte skulle ha fått upp den eller liknande eller varför frågade ni inte om det ? Kan iallafall påpeka att det inte var de det handlade om. Utan en helt annan grej.


    Hon kunde lika gärna ha blockat mig om hon ville. Men svarar som sagt ändå varje gång som jag hör av mig.


    Fan, tror jag börjar gilla henne faktiskt då hon är så gullig ändå.


    Såg i ögonvrån att hon blev glad av att se mig sist. Hon pratade i telefon så jag störde henne inte utan gick bara vidare.

  • Anonym (Väluppfostrad)
    Anonym (...) skrev 2023-01-30 21:24:38 följande:

    Det kan inte vara så att hon bara vill ha sex då och inte hålla på med "lära känna varandra" fasen?


    Ha ha, NEJ Draken, hon är inte intresserad men är  väluppfostrad och vill inte såra dig. 

    Sluta skriva till henne och lägg energin på nått annat. Hon är inte din framtida sexpartner. 


     

  • Anonym (S)
    Anonym (...) skrev 2023-01-30 21:24:38 följande:

    Det kan inte vara så att hon bara vill ha sex då och inte hålla på med "lära känna varandra" fasen?


    På vilket sätt visar hon det, menar du?
  • Anonym (Väluppfostrad)

    Ingen frågar om vad du INTE gjorde eftersom det är uppenbart att Kaffedraken är i farten och de flesta som hänger här vet redan vilka saker du inte gör när det gäller socialt samspel med kvinnor. 

Svar på tråden Varför gör hon så?