• Anonym (IFK)

    Kvinna - drar du dig för att bli nära vän med man/kille för att du har en pojkvän?

    Jag som man har ofta känt att kvinnor som har en pojkvän eller sambo drar sig lite för att bilda en vänskapsrelation med en, på exempelvis arbetsplatser eller skola. Att det är svårare för mig som man att komma nära de än för en kvinna. 

    Drar du som kvinna dig för att bilda en nära relation eller att integrera med män på grund av att du är sambo eller "upptagen"? Är du kortare med singelmän på din arbetsplats eller andra ställen, jämfört med hur du är med kvinnor som du inte tror kommer börja stöta på dig? 

  • Svar på tråden Kvinna - drar du dig för att bli nära vän med man/kille för att du har en pojkvän?
  • Anonym (lll)

    ja det där är en svår balansgång, speciellt när man märker att denne singelkille kanske hoppas på mer än bara kompis. 
    Lättare är det om man umgås 3-4 st, tex spela paddel. 

  • Anonym (Solid)

    Nej det är inget jag funderar på. Behandlar andra män på samma sätt oavsett om jag är singel eller ej. 

  • Anonym (G)

    Jag personligen har inget behov av att bli vän med män när jag har en partner.

Svar på tråden Kvinna - drar du dig för att bli nära vän med man/kille för att du har en pojkvän?