• Anonym (Kliar)

    Utslag som kommer plötsligt

    Helt plötsligt kan det börja klia på kroppen och det blir röda märken.  Blev tex idag och fick 2 märken på armarna och sen även på bröstet. Är lvar ca 20 min innan det lägger sig. 
    Har ätit mat idag men åt samma igår å då fick jag inget. 
    Fick samma i simhallen för nån dag sedan men på annat ställe. Nån som haft liknande? 

  • Svar på tråden Utslag som kommer plötsligt
  • Anonym (Kliar)

    Men får du så helt plötsligt även om det inte är just i en stressad situation? 
    Jag har en stor dos både ångest och oro och stress i mitt liv. Men upplever inte att jag är stressad i just den situationen. 

  • Anonym (Stress)
    Anonym (Kliar) skrev 2023-02-05 16:17:58 följande:

    Men får du så helt plötsligt även om det inte är just i en stressad situation? 
    Jag har en stor dos både ångest och oro och stress i mitt liv. Men upplever inte att jag är stressad i just den situationen. 


    Ja det kunde komma när som helst. Det slutade då jag bytte jobb. Innan var jag mer eller mindre stressad hela tiden även om jag inte var medveten om det just då. Nu i efterhand när jag inte är stressad längre inser jag hur mycket innre stress jag levde med och hur mycket mitt jobb förstörde hela mitt liv. 
Svar på tråden Utslag som kommer plötsligt