Inlägg från: Anonym (Badbollen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Badbollen)

Kvinna, bryr du dig om hur en man ser ut?

Man hör ibland kvinnor som säger att dom inte bryr sig så mycket om mäns utseende.
    Hur är det för dig?

Citat från annan tråd:
    Jag bryr mig inte ett dugg om hur män ser ut. Jag anser mig inte vara ytlig. Jag skulle aldrig kommentera en mans kropp, varför liksom? Den enda mans kropp jag kommenterar är den jag är tillsammans med och då är det bara positiva kommentarer. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, bryr du dig om hur en man ser ut?
  • Anonym (Badbollen)

Lite fler kommentarer från kvinnor.

Det spelar ingen roll, faktiskt.

Sköter du hygienen, använder kläder som passar din kroppsbyggnad och klipper håret regelbundet så räcker det.

Det är din personlighet som avgör om jag blir attraherad och intresserad.

Kvinnor är inte lika kräsna som män när det gäller utseende. För oss är personligheten viktigare. Bra att du söker kvinnor mellan 45 och 55. Lättare att hitta nån lämplig då!

Och de flesta kvinnor uppskattar en helt vanlig kropp eftersom det är personligheten som avgör.

Jag har nobbat flera visuellt snygga män, varav en modell, för att de inte passat mig rent personlighetsmässigt. Vad ska jag göra med en snygg kropp om jag inte kan föra ett vettigt samtal med honom?

• Anonym (Badbollen)
    Kvinnor går mycket med på personlighet. tror inte att män kommenterar kvinnors kroppar öppet.

För egen del håller jag inte alls med resterande trådar om att kvinnor inte bryr sig om utseende. Tycker faktiskt att kvinnor blir mer kräsna på män med åldern. Med allt rätt eftersom väldigt många män går ner sig då och tappar all stil och form.
    Det är speciellt viktigt för män efter 40 att ta hand om sig och försöka hålla magen i trim och kläs sig snyggt eftersom de då nte kan luta sig på gamla meriter som vackert ansikte och sexighet på samma sätt.

Snygga kläder, intressant och nyfiken insida som vidgar sina kunskaper och en bibehållen och slank kropp är mina krav på män. Självklart får de samma tillbaks;)
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-02-21 08:24:32 följande:
    Kvinnor går mycket med på personlighet. tror inte att män kommenterar kvinnors kroppar öppet.
    Det här är intressant.
    Jag hävdar ofta att män inte kommenterar kvinnors kroppar öppet. Många här håller inte med.
    Men ni kvinnor som kommenterar mäns kroppar, är det bara positiva kommentarer då (som hon jag citerade i början)?
Svar på tråden Kvinna, bryr du dig om hur en man ser ut?