• Anonym (H)

    Min man

    Min man kan inte tillfredsställa mig vid sex. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill aldrig ha sex med honom pga detta. Hur löser man det här?

  • Svar på tråden Min man
  • Anonym (H)
    Tukt skrev 2023-02-22 16:50:49 följande:

    Vad är det som saknas då?


    En orgasm saknas tyvärr. 
  • Anonym (Assist)

    Antingen får du hjälpa/instruera honom göra rätt, eller så kan ni ta med dildo eller vad som nu krävs.

  • Anonym (H)
    Anonym (Assist) skrev 2023-02-22 16:55:28 följande:

    Antingen får du hjälpa/instruera honom göra rätt, eller så kan ni ta med dildo eller vad som nu krävs.


    Jag har fejkat orgasm i två års tid. Vet inte om jag kan berätta något 
  • Anonym (Assist)
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 16:59:19 följande:
    Jag har fejkat orgasm i två års tid. Vet inte om jag kan berätta något 
    Har du ingen aning om vad du saknar? Hur ska han kunna hjälpa dig då, om du själv inte ens vet?

  • Anonym (H)
    Anonym (Assist) skrev 2023-02-22 17:02:59 följande:
    Har du ingen aning om vad du saknar? Hur ska han kunna hjälpa dig då, om du själv inte ens vet?
    Jo jag saknar ju orgasm. men har gått så lång tid att jag inte vet om jag kan berätta något 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 16:59:19 följande:
    Jag har fejkat orgasm i två års tid. Vet inte om jag kan berätta något 

    Då är det ju ditt eget fel. Han tror ju att allt är bra. Du vill aldrig ha sex med honom på grund av någonting som du själv orsakat?

    Sluta fejka, skulle vara mitt råd. Men du vill ju inte ens ha sex med honom. 


    Kanske försöka med sex och så får du säga ifrån direkt om det är något som inte känns bra. Tex om han inte bryr sig

  • Tukt
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 16:53:29 följande:
    En orgasm saknas tyvärr. 
    Frågan är väl mer hur den ska framkallas. Har du själv ingen idé om hur du kan njuta så kan förmodligen din partner heller inte göra något åt det.
  • Anonym (H)

    Han har aldrig brytt sig vid sex, om jag njuter eller får orgasm. handlar mest om hans njutning 

  • Tukt
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 17:10:15 följande:

    Han har aldrig brytt sig vid sex, om jag njuter eller får orgasm. handlar mest om hans njutning 


    Ja, men då har ni kanske ett större problem än din orgasm, om han är så pass ointresserade av dina behov.
Svar på tråden Min man