• Andromeda326

Bf november

Hej! :)

Skapar en tråd för oss med bf i november.

Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.

Ser fram emot att få dela denna tid med er! Hjärta

• Svar på tråden Bf november
  • Anonym (Emma)
    pinkv0dka skrev 2023-11-20 00:40:42 följande:
    Hann inte sova så mycket innan jag vakna av en olustig känsla och så sa det splash när jag ställde mig upp, där gick vattnet 
    Hoppas att allt går bra 😊
  • Maymom
    pinkv0dka skrev 2023-11-20 00:40:42 följande:
    Hann inte sova så mycket innan jag vakna av en olustig känsla och så sa det splash när jag ställde mig upp, där gick vattnet 
    Spännande, nu ser man fram emot din nästa uppdatering!! 👏🏻👏🏻
  • Maymom
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-20 06:49:05 följande:
    Hoppas att allt går bra 😊
    Hur går det för dig? Hänt nåt nytt idag eller blir det igångsättning imorgon?
  • Anonym (Emma)
    Maymom skrev 2023-11-20 17:50:42 följande:
    Hur går det för dig? Hänt nåt nytt idag eller blir det igångsättning imorgon?
    Trycker som bara den mellan benen idag, känns som att han ska trycka sig ut, fortsätter molvärk Rygg ochh slemmiga flytningar. Har tillkommit fruktansvärda ilningar i ljumskarna också 😝 
    Om inget händer inatt så blir det igångsättning imorgon bitti, försöker ladda upp mig för det. 
  • Maymom
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-20 18:34:57 följande:
    Trycker som bara den mellan benen idag, känns som att han ska trycka sig ut, fortsätter molvärk Rygg ochh slemmiga flytningar. Har tillkommit fruktansvärda ilningar i ljumskarna också 😝 
    Om inget händer inatt så blir det igångsättning imorgon bitti, försöker ladda upp mig för det. 
    Blir det så kommer det gå jättebra, känns ju som att du kommit långt och är nära nu att det drar igång ändå, så en liten extra knuff är nog allt som behövs!
  • Anonym (Emma)
    Maymom skrev 2023-11-20 19:02:55 följande:
    Blir det så kommer det gå jättebra, känns ju som att du kommit långt och är nära nu att det drar igång ändå, så en liten extra knuff är nog allt som behövs!
    Jag hoppas på det också. Ett drömscenario är att de tar hinnorna och sen säger det bara poff så är han ute 🙂 
  • Anonym (Emma)

Verkar som att jag slipper igångsättning 🙂 precis varit inne på kontroll för vattenavgång. Allt såg bra ut och jag är hemma igen, nu börjar värkarna komma smygandes. Kanske blir bebis inatt. 

• barnlängtan2021
    Anonym (Emma) skrev 2023-11-20 23:28:35 följande:

Verkar som att jag slipper igångsättning 🙂 precis varit inne på kontroll för vattenavgång. Allt såg bra ut och jag är hemma igen, nu börjar värkarna komma smygandes. Kanske blir bebis inatt. 

Spännande! Även jag ligger hemma med värkar nu, startade för ca en timme sen 
  • Anonym (Emma)
    barnlängtan2021 skrev 2023-11-21 02:26:49 följande:
    Spännande! Även jag ligger hemma med värkar nu, startade för ca en timme sen 

Häftigt, hoppas att det går bra! Uppdatera senare hur det går. 

Får berömma min lilla kille att han tog hinnorna själv efter att jag skrev att det vore ett drömscenario om deltar dem. 

Jag hann bara vända hemma och fick åka tillbaka med intensiva värkar. Vid 5-tiden föddes en stor krabat på 4385gr och 54,5cm, så han har haft det bra där inne i magen.

Svar på tråden Bf november