Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er! 
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er! 
Verkar som att jag slipper igångsättning 🙂 precis varit inne på kontroll för vattenavgång. Allt såg bra ut och jag är hemma igen, nu börjar värkarna komma smygandes. Kanske blir bebis inatt.
Verkar som att jag slipper igångsättning 🙂 precis varit inne på kontroll för vattenavgång. Allt såg bra ut och jag är hemma igen, nu börjar värkarna komma smygandes. Kanske blir bebis inatt.
Kl 4 imorse föddes vår tjej, väldigt snabb förlossning! Och allt har gått bra. Hur går det för er andra?
Häftigt, hoppas att det går bra! Uppdatera senare hur det går.
Får berömma min lilla kille att han tog hinnorna själv efter att jag skrev att det vore ett drömscenario om deltar dem.
Jag hann bara vända hemma och fick åka tillbaka med intensiva värkar. Vid 5-tiden föddes en stor krabat på 4385gr och 54,5cm, så han har haft det bra där inne i magen.