Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

När jag festat som yngre hade jag bara skrattat glatt åt en sådan företeelse. Hade varit lite som ett roande partytrick.
    Det är helt okej om en aspackad tonåring, 20+ något drar fram snasen och gör helikoptern tillsammans med vänner på ett krökarparty, så länge helikoptern är på betryggande avstånd från andra. I den åldern får man vara utflippad på fester.

Idag hade jag inte tyckt att det var passande. Speciellt inte om någon drog fram snasen på nåt som liknande en släkttillställning, fest med barn/minderåriga eller föräldrar, det hade jag tyckt var väldigt opassande.
    Sen kan jag inte rå för att jag nog hade skrattat lite ändå, men mer pga vilken idiot "helikopterföraren" är och vilken ågren han ska ha dagen efter.

Hade jag hamnat på samma fest som en politiker eller någon annan offentlig person som hade gjort så, ja då hade jag skrattat så tårarna rann och jag fick träningsvärk i magen, om det inte råkade vara en nära vän eller någon jag hyser stor respekt för. Förmodligen skrattat i dagar efteråt om Kristersson hade gjort en Anders Borg och jag var åskådare. Det hade varit en upplevelse att flina lite åt hela livet faktiskt; )

• Anonym (i)
    Anonym (Man och make) skrev 2023-02-27 09:26:31 följande:

Helikoptergrejen är väl väldigt smaklös ide överhuvudtaget.

Märkligt att det uppfattas som roligt - är enbart pinsamt för den som gör det.

Å andra sidan - om jag var i ett sammanhang och någon gjorde det - visst hade jag också tittat....
    Och sen tyckt mest synd om den som gjorde det.

Exibtionism som bryter mot normer (och också lagen). Undrar om någon nånsin blivit fälld för det (flygförbud då måste det väl bli // Skäms)

Anders Borg blev väl iaf inte fälld? Det anmäldes väl inte ens? Hade de gjort det så hade den jäveln aldrig blivit fälld. För mäktig. Medan Asfaltsläggare Anders Johansson kanske hade blivit fälld för liknande?

Sorry min cyniskhet..

Hahaha flygförbud blir det så klart! Haha klockrentSkrattande

Att jag ser det som roligt är väl för att jag har kass humor. Har väldigt lätt att skratta åt dråpliga situationer också.

Ärligt, om du sett Borg in action och hade druckit lite. Hade du inte ens tyckt att det var lite roligt? 
  • Anonym (i)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 22:06:55 följande:
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
    Usch vad hemskt det måste vara att vara beredd att sitta livstid på Hinsan för ett par Laura Ashley-kuddar...

Ashley-fixeringen har nog gått lite väl långt då och krävs nog en rejäl detox. Så då kan nog Hinseberg bli bra, där kan du inte kuddknarka

Dessutom är dina kuddar redan fulla av bakterier, smuts, svett och kvalster, liksom allt annat i tygväg människan har i sin ägo och speciellt om kuddarna inte går att tvätta, vilket jag förmodar inte går eftersom du är beredd att döda för lite pungsvett, iaf i teorin.
    Tänker du att män går runt med pungsvett konstant eller tror du att en helikopter gör att det bara skvätter pungsvett över hela din lägenhet? Möjligtvis hudflagor i mikroskopiska mängder som du ändå inte märker. Som vi alla lämnar efter oss när vi går. Det är så hundar spårar oss.

Antar att det aldrig blir något sex i soffan hemma hos dig
  • Anonym (i)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 22:06:55 följande:
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
    Sorry, missade att det var handdukar. Då går de ju att tvätta, vilket glädjande nyhet!

Vad är det som får torkas på dessa handdukar då? Händer som precis tvättats med tvål och klorin, därefter operationsdesinficering, naglar som precis skrubbats och sen lite handsprit på hela köret och sen får man badda sina kliniskt rena händer lite lätt på handduken?

Eller har du handdukar som prydnadsföremål?
  • Anonym (i)
    Anonym (Bananen) skrev 2023-02-28 06:47:22 följande:
    Ja och som du beskriver det ser jag inga problem. Hände mig vid ett tillfälle i den åldern (fest med för mycket dricka) att jag tog fram den och visade tre-fyra tjejer på en fest.

Inget jag är stolt över eller som jag hade gjort idag (blir sällan så pass full längre) men de tyckte nog mest det var roligt. Gick hem och låg med en av dem, en av de andra sökte upp mig en tid efteråt.
    2/3 blev alltså väldigt förtjusta när du visade den. Bra utdelning!

Fast kan ju också ha varit andra kvaliteer de drogs till?

Nu är inte mina åsikter allmängiltiga men jag hade aldrig haft sex med en kille bara för könets skull.
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-27 22:58:58 följande:
    Fanns med en kille när vi var i 20-årsåldern som hade extremt stor kuk. Alla ville se den för att kolla om den verkligen var så löjligt stor och minns när han visade den på en fest.

Hände som sagt i 20-årsåldern.

Men sånt här kan ju även inträffa i vuxen ålder.
    Om det går ett rykte om någon som har väldigt stor, sned, liten, grov, stort ollon eller vad det nu är som är utöver det vanliga så ses det nog bara som bjussigt att visa den i den åldern och efter lite dricka.

Gissar att många var intresserade, andra heterokillar var nog mest intresserade även om de inte vågade visa det  
  • Anonym (i)
    Anonym (Saknar hotfaktor) skrev 2023-02-28 17:23:50 följande:

Jag var på en väldigt skum fest en gång, jag enda singeln men med 4 par, varav jag kände 1 av paren. Det var nån slags konstig stämning som var svår att beskriva, det kändes som att något var fel. Det var någon slags privat swingertillställning, och när det börjades hånglas och kläder åkte av, och både kvinnan och mannen i paret jag kände började ta på mig, kände jag att nu är det dags att gå hem. har nog aldrig fått på mig ytterkläder snabbare än det där. 

Jeez! Vilken weird grej! 

En sak om man visste innan, men att få det här som en överraskning, herregud! Jag hade gjort precis som dig, lämnat kvickt. 
    4 par? Nej.
    Att bli hembjuden på lite sex till 1 par hade varit trevligt, men att hamna på en swingersfest?! Varför pratade de inte med dig innan? De trodde väl att du skulle säga nej då, därav väldigt märkligt att tro att du skulle ändra dig i stundens hetta.

Det gav dig en tokig historia att berätta iaf
  • Anonym (i)
    Anonym (Saknar hotfaktor) skrev 2023-02-28 19:11:44 följande:
    Det blev ett missförstånd. Jag visste att de är swingers men inte att det skulle vara den typen av fest eftersom de sa bara fest. Att jag kommer vara enda singeln där, ok trevligt då slipper jag försök att paras ihop med någon tänkte jag.
    Jag hade tänkt precis som du.

Att bara för att man swingar så lär man väl inte göra det på varje fest man har. Man lär väl festa, äta middag och umgås precis som vanligt folk ibland också?
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-28 20:47:24 följande:
    Han var speciell på flera sätt och kuken mätte 18-19 cm slak. Vet inte hur lång den blev i erigerat till(stånd).

På fester kunde det bli typ "Ööööö....Janne....visa hur stor den är". Sedan klappade alla i takt och skrek "Janne, Janne, Janne, Janne" och så tog han fram den genom att endast dra ner gylfen och hänga ut den.
    Det var rejält, förstår att folk ville se. Förhoppningsvis så växte den inte så mycket mer i erigerat tillstånd. Nu är jag ju kvinna, men man har alltid fått höra att de med större inte växer så mycket, medan de med mindre växer mycket mer procentuellt vid stånd.

Antar du någon gång sett porrfilm med såna som har sjukt stora? Såg en amatörvideo någon gång med en svart kille som hade en rejäl dase, den hängde halvvägs eller 2/3 till knäna men blev inte så hård att den kunde resa sig. Vilket ju är rätt förståeligt att inte blodet räcker för ett riktigt stånd när man har ett kön av den kalibern. Då skulle väl stackarn svimma av bristen på allt blod som försvinner ner i kuken istället när han är kåt.
  • Anonym (i)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-03-01 17:50:44 följande:
    Antar att det inte finns något som heter humor hemma hos dig? Flört
    Det är ju just humor det finns Var ju därför jag skrev som jag gjordeFlört

Du kanske saknar humor om du tog det som ett kränkande och elakt påhopp? 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?