Inlägg från: Anonym (Propellern?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Propellern?)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ja, jo men de t är ju både allmänt önskvärt och socialt accepterat att dra fram sin lille kompis och rotera den när man är på fest .... tjena....

• Anonym (Propellern?)

Har ju vunnit färg-tv;n på ett antal julfester men aldrig gjort propellern i alla fall .....

• Anonym (Propellern?)
    Anonym (Nej) skrev 2023-02-27 19:38:34 följande:

Nej för sjutton, håll privata kroppsdelar innanför kläderna om du är bland folk. Kvinna som man.

Kan man tycka ... stod i baren på en städmässa för ett antal år sedan när en kommunal städchef städchef bredvid mig på riktigt dal-mål högt sade:
    - Grabbar, kolla här!!
    Sedan drog hon ut vänsterlöken ur kassen och bet sig själv i nippeln.
    Inget man väntade sig vid bardisken, hahaha
  • Anonym (Propellern?)
    Anonym (Saknar hotfaktor) skrev 2023-02-27 20:04:20 följande:
    Du kan nog räkna med att hon hatade sig själv i en månad efter det där. Minst. Efter ett sådant agerande känner man sig festlig och rolig i ett par timmar sedan kommer skammen. 
    Antagligen ... eller så kom hon inte ens ihåg att det hade hänt.
  • Anonym (Propellern?)
    Anonym (arga tanten) skrev 2023-02-27 21:32:03 följande:

Om personen var 20 hade jag tyckt att han var en full idiot och vägrat dejta men annars inte brytt mig nämnvärt. De flesta män var helidioter minst några veckor om året i den åldern.

Om personen hade gjort det i den ålder jag är nu hade jag avskrivit honom som ett narc psykfall och brutit alla sociala förbindelser.

Du kan få spy från min balkong om du måste men om din pungsvett rör min ljusa soffa så är du dödens.

Man kan ju lägga på en handduk?
    Så slipper man dö i alla fall ...
  • Anonym (Propellern?)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-23 22:32:33 följande:
    Nej, inget pitt. Jag heter ju Dase Stark.
    Uppenbarligen behöver du jobba med din självbild. 
    Dase Stark är i bästa fall på högstadie-nivå.
  • Anonym (Propellern?)

Dåligt omdöme triggat av alkoholkonsumtion som utlösande faktor. Jag har varit på ett antal fester där jag råkat vinna färg-tn:n som kvällens promille-kung.
    Dock har det aldrig någonsin fallit mig in att köra helikopter när jag är på fest.

Värdelöst vetande:
    Det finns en annan variant, utan propellereffekt.
    Man vänder ut och in på byxfickorna, ner med gylfen och ut med Göte genom gylfen. Partytricket går under namnet Elefanten .......

• Anonym (Propellern?)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-26 17:18:27 följande:
    Det finns ett talesätt om du går på fest med din respektive:

Om du gör elefanten får du tas med tanten!
    Nåja, är "partybromsen" med är det ännu mindre risk för såväl helikopterflygning som att sikta en elefant kan jag säga, haha
    Jag kan vara bångstyrig men för det mesta vet jag mitt eget bästa trots allt.
    Gör mig verkligen inte skyldig till vare sig blottning eller ofredande.
  • Anonym (Propellern?)

Nu må ju Propellern vara ett manligt fenomen och det kan kallas både osmakligt, olagligt  och juvenilt.
    Dock finns kvinnliga motsvarigheter. För många år sedan var jag på en städmässa på Lugnat i Falun. Middagen hölls på Scandic Lugnet.
    Efter avslutad middag ståendes i baren såg jag hur en kvinnlig kommunal städchef visade sitt "partytrick"
    Vid bardisken knäpper hin upp blusen och skopar ut ena bröstet och med hög röst förkunnar:
    KOLLA GRABBAR, har ni sett det här förut?
    Varpå hon slickar och suger sin bröstvårta innan hon slänger upp bröstet på axeln!!!
    Ok, hon visade inte könet tack och lov men man blev ju rätt ställd kan man ju säga.
    Ergo - barnsligt beteende är inte könsbundet.
    Och ja, det hände på riktigt!

Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?