Inlägg från: Anonym (arga tanten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (arga tanten)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym skrev 2023-02-26 22:19:09 följande:

Tänk som (en del) kvinnor:
    "Jag klär mig hur jag vill och det är enbart min ensak om kroppsdelar hänger och slänger hur som helst"

Det är knappast flappande könsdelar kvinnor visar då.

Brukar du ofta jämföra äpplen med flygplan?
  • Anonym (arga tanten)

Om personen var 20 hade jag tyckt att han var en full idiot och vägrat dejta men annars inte brytt mig nämnvärt. De flesta män var helidioter minst några veckor om året i den åldern.

Om personen hade gjort det i den ålder jag är nu hade jag avskrivit honom som ett narc psykfall och brutit alla sociala förbindelser.

Du kan få spy från min balkong om du måste men om din pungsvett rör min ljusa soffa så är du dödens.

• Anonym (arga tanten)
    Anonym (Propellern?) skrev 2023-02-27 21:42:30 följande:
    Man kan ju lägga på en handduk?
    Så slipper man dö i alla fall ...
    Jag räknar inte med att individer som beter sig så har sinnesnärvaro nog för handdukar. Och den som tar mina broderade Laura Ashley-handdukar är för övrigt lika död.

Gant kan passera.
  • Anonym (arga tanten)
    Anonym (i) skrev 2023-02-28 05:03:28 följande:
    Usch vad hemskt det måste vara att vara beredd att sitta livstid på Hinsan för ett par Laura Ashley-kuddar...

Ashley-fixeringen har nog gått lite väl långt då och krävs nog en rejäl detox. Så då kan nog Hinseberg bli bra, där kan du inte kuddknarka

Dessutom är dina kuddar redan fulla av bakterier, smuts, svett och kvalster, liksom allt annat i tygväg människan har i sin ägo och speciellt om kuddarna inte går att tvätta, vilket jag förmodar inte går eftersom du är beredd att döda för lite pungsvett, iaf i teorin.
    Tänker du att män går runt med pungsvett konstant eller tror du att en helikopter gör att det bara skvätter pungsvett över hela din lägenhet? Möjligtvis hudflagor i mikroskopiska mängder som du ändå inte märker. Som vi alla lämnar efter oss när vi går. Det är så hundar spårar oss.

Antar att det aldrig blir något sex i soffan hemma hos dig
    Antar att det inte finns något som heter humor hemma hos dig? Flört
  • Anonym (arga tanten)
    Anonym (i) skrev 2025-03-18 23:46:20 följande:
    Även motbjudande saker kan vara skrattretande.

Skrattar du aldrig när någon som Anders Borg gör bort sig med en helikopter?
    Sånt gör bara pruttfulla människor. Och att bli pruttfull som vuxen är faktiskt bara pinsamt.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?