Inlägg från: Anonym (Saknar hotfaktor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saknar hotfaktor)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym skrev 2023-02-26 22:19:09 följande:

Tänk som (en del) kvinnor:
    "Jag klär mig hur jag vill och det är enbart min ensak om kroppsdelar hänger och slänger hur som helst"

Är inte samma sak, då den nakna kvinnokroppen i väldigt få tillfällen upplevs som hotfull på samma sätt som en naken manskropp är.

Men givetvis skall man inte visa fettan på fest för det. Det är ett rätt missanpassat beteende att göra så. 
    Anonym (Propellern?) skrev 2023-02-27 19:46:58 följande:
    Kan man tycka ... stod i baren på en städmässa för ett antal år sedan när en kommunal städchef städchef bredvid mig på riktigt dal-mål högt sade:
    - Grabbar, kolla här!!
    Sedan drog hon ut vänsterlöken ur kassen och bet sig själv i nippeln.
    Inget man väntade sig vid bardisken, hahaha
    Du kan nog räkna med att hon hatade sig själv i en månad efter det där. Minst. Efter ett sådant agerande känner man sig festlig och rolig i ett par timmar sedan kommer skammen. 

Jag var på en väldigt skum fest en gång, jag enda singeln men med 4 par, varav jag kände 1 av paren. Det var nån slags konstig stämning som var svår att beskriva, det kändes som att något var fel. Det var någon slags privat swingertillställning, och när det börjades hånglas och kläder åkte av, och både kvinnan och mannen i paret jag kände började ta på mig, kände jag att nu är det dags att gå hem. har nog aldrig fått på mig ytterkläder snabbare än det där. 

Anonym (i) skrev 2023-02-28 18:56:52 följande:
    Jeez! Vilken weird grej! 

En sak om man visste innan, men att få det här som en överraskning, herregud! Jag hade gjort precis som dig, lämnat kvickt. 
    4 par? Nej.
    Att bli hembjuden på lite sex till 1 par hade varit trevligt, men att hamna på en swingersfest?! Varför pratade de inte med dig innan? De trodde väl att du skulle säga nej då, därav väldigt märkligt att tro att du skulle ändra dig i stundens hetta.

Det gav dig en tokig historia att berätta iaf
    Det blev ett missförstånd. Jag visste att de är swingers men inte att det skulle vara den typen av fest eftersom de sa bara fest. Att jag kommer vara enda singeln där, ok trevligt då slipper jag försök att paras ihop med någon tänkte jag.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?