Inlägg från: Anonym (Bananen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bananen)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-27 22:58:58 följande:
    Fanns med en kille när vi var i 20-årsåldern som hade extremt stor kuk. Alla ville se den för att kolla om den verkligen var så löjligt stor och minns när han visade den på en fest.

Hände som sagt i 20-årsåldern.

Men sånt här kan ju även inträffa i vuxen ålder.
    Ja och som du beskriver det ser jag inga problem. Hände mig vid ett tillfälle i den åldern (fest med för mycket dricka) att jag tog fram den och visade tre-fyra tjejer på en fest.

Inget jag är stolt över eller som jag hade gjort idag (blir sällan så pass full längre) men de tyckte nog mest det var roligt. Gick hem och låg med en av dem, en av de andra sökte upp mig en tid efteråt.
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-02-28 07:15:56 följande:
    2/3 blev alltså väldigt förtjusta när du visade den. Bra utdelning!

Fast kan ju också ha varit andra kvaliteer de drogs till?

Nu är inte mina åsikter allmängiltiga men jag hade aldrig haft sex med en kille bara för könets skull.
    Tror inte heller att de drogs till mig enbart på grund av vad jag hade i brallan. Mer handlade det nog, i alla fall när det gäller första tjejen, att hon var också var full och kåt och att steget inte var så långt när kuken väl var framme. Tjej nummer två blev jag mer förvånad över.

Som sagt, en händelse som jag inte är så stolt över, men gjort är gjort och ingen tycktes ta skada.
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-28 20:47:24 följande:
    Han var speciell på flera sätt och kuken mätte 18-19 cm slak. Vet inte hur lång den blev i erigerat till(stånd).

På fester kunde det bli typ "Ööööö....Janne....visa hur stor den är". Sedan klappade alla i takt och skrek "Janne, Janne, Janne, Janne" och så tog han fram den genom att endast dra ner gylfen och hänga ut den.
    Mer än något annat låter det som att du varit med om trista fester.
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-03-02 01:08:21 följande:
    Snälla, kan du inte dela med dig av en händelse från en fest som du tyckt varit så rolig att du vikt dig av skratt?
    Det får bli en annan gång och i ett annat forum. För min del definieras dock en bra fest av huruvida man viker sig av skratt, lika lite som huruvida ett bröligt gäng 25-åringar hetsar Janne med ramsor att visa snorren.
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-03-02 09:10:23 följande:
    Det är ju väldigt roligt att skratta.

Men med stigande ålder så förväntas man vara lite mer seriös. Folk som gör knäppa saker kommer jag nog alltid att skratta med. 
    Inte om det hänt på en släktsammankomst eller släkt blandat med vänner. Det vore för out of charachter och hade mest blivit chockad och tänkt att det är någon som blivit dement eller är klar för dårhuset..

Det var roligt att vara mellan 16-30 typ när allt inte var så seriöst. Alla åldrar har sin charm.
    Går fortfarande att skratta så tårarna sprutar när någon berättar nåt extra kul, vilket kan göras även i vuxna sällskap som tur är.

Har du kollat dokumentären om mexaren? Den e kort, ca 10-12 min.
    Visst är det så. Scenen där ?Janne? påhejad av grabbarna (?) visar ballen låter dock som en lite väl bonnig tillställning för min smak.

Det gick ett program om honom på tv för några år sedan har jag för mig. Minns det som att han bluffade och hade töjt ut förhuden något extremt, eller har jag fel?

Överlag känns såna här män med världens största balle rätt genomskinligt, att det handlar om personer som gör vad de kan för att slå mynt av något. Oavsett hur stor kuk de har. Läste någonstans att längsta uppmätta är 25 cm.
  • Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-03-03 00:22:03 följande:
    Haha jo det kan jag hålla med om även om jag vet att sådana saker förekommer lika ofta på fester bland yngre som dricker för mycket i Stockholm. Men du kanske med bonnig inte menar just folk i glesbygd?

Jonah Falcon ska vara mannen med världens längsta penis. 34 cm vid erektion enligt Guiness RekordbokFörvånad

Du har helt rätt om mannen med 'världens största'. Såg videon igen när jag länkade den. Enligt mannens psykiatriker är det någon del av hjärnan som är överaktiv och det gör att folk blir väldigt fixerade av religion (inte vanliga religiösa utan de som står och skriker om Jesus på gatan, som jag tolkade det), av konspirationsteorier som de pratar om jämt eller får udda "exotiska" idéer, som att skära av eller töja en kroppsdel tex.

Så här såg hans röntgenbild ut:
    Stockholm är fullt av bonniga typer, haha.

Haha, den där röntgenbilden ger jag inte mycket för. Kolla urinrörets märkliga krökningar. Varför går han runt med den inlindad i ett paket och inte vill visa tror du?
  • Anonym (Bananen)

Insåg att det inte var urinröret, haha. I vilket fall tycker jag det är skumt om han inte visar vad han har.

• Anonym (Bananen)
    Anonym (i) skrev 2023-03-03 21:00:51 följande:
    Det är ju för att det bara är uttöjd hud "med lite svullnad pga infektion" enligt läkaren. Den lite större "klumpen" längst ner är tydligen förhud som han stretchat ut sedan förpuberteten med vikter. Bandagen har säkert varit hårt lindade i åratal och det som finns kvar inuti bandagen är vävnad som precis lever men knappast kan kallas könsorgan lägre.
    Man ser i videon att hans hud är totalt uttöjd redan vid magen för att gå ner i dasen. Inget naturligt alls!
    Han visar i videon hur han kissar, med bandage på: D Men kommer aldrig någon vätska. Tacka f-n för det, stor infektionsrisk med nedurinerade bandage.
    Samtidigt kan han väl inte ta upp lindorna varje gång han behöver kissa?

Så många frågor..
    Verkligen, sorgligt?
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?