Anonym (i) skrev 2023-03-02 09:10:23 följande:
Det är ju väldigt roligt att skratta.
Men med stigande ålder så förväntas man vara lite mer seriös. Folk som gör knäppa saker kommer jag nog alltid att skratta med.
Inte om det hänt på en släktsammankomst eller släkt blandat med vänner. Det vore för out of charachter och hade mest blivit chockad och tänkt att det är någon som blivit dement eller är klar för dårhuset..
Det var roligt att vara mellan 16-30 typ när allt inte var så seriöst. Alla åldrar har sin charm.
Går fortfarande att skratta så tårarna sprutar när någon berättar nåt extra kul, vilket kan göras även i vuxna sällskap som tur är.
Har du kollat dokumentären om mexaren? Den e kort, ca 10-12 min.
Visst är det så. Scenen där ?Janne? påhejad av grabbarna (?) visar ballen låter dock som en lite väl bonnig tillställning för min smak.
Det gick ett program om honom på tv för några år sedan har jag för mig. Minns det som att han bluffade och hade töjt ut förhuden något extremt, eller har jag fel?
Överlag känns såna här män med världens största balle rätt genomskinligt, att det handlar om personer som gör vad de kan för att slå mynt av något. Oavsett hur stor kuk de har. Läste någonstans att längsta uppmätta är 25 cm.