• Anonym

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Tänk som (en del) kvinnor:
    "Jag klär mig hur jag vill och det är enbart min ensak om kroppsdelar hänger och slänger hur som helst"

• Anonym
    Anonym (Saknar hotfaktor) skrev 2023-02-27 01:06:53 följande:
    Är inte samma sak, då den nakna kvinnokroppen i väldigt få tillfällen upplevs som hotfull på samma sätt som en naken manskropp är.

Men givetvis skall man inte visa fettan på fest för det. Det är ett rätt missanpassat beteende att göra så. 
    Lika äckligt när ett fläskberg viftar med sina svettiga hängpattar
  • Anonym
    Anonym (Pellefant) skrev 2023-02-28 18:00:41 följande:

Jag skulle kunna dra fram snabeln men jag tar hänsyn till andra. Många killar skulle bli avundsjuka. Och svartsjuka, då dom ser tjejernas drömmande blickar.

Bästa inlägget i tråden!!!
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2024-06-14 20:22:09 följande:
    TS argument var dock inte att helikoptern är visserligen illa, men det finns annat som är värre... så nej det var inget whataboutism-argument.
    Är det inte det som är whataboutism? Jag har inte hundra koll på definitionen men jag hade nog tagit för givet att detta skulle funka som exempel.
  • Anonym
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-16 00:32:43 följande:
    Kuken ska släppas ut i frihet och få frisk luft ibland
    det mår den bra av
    Oavsett hur omgivningen mår?
  • Anonym
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 20:17:40 följande:
    Han är känd och det finns alltid horaktiga kvinnor som utnyttjar sånt för ekonomisk vinning. Dominika har varit pinuppa för Army of Lovers plus programledare för snuskprogram. Det säger allt. Dyngkrälare dras till varann. 
    Exakt, kaka söker maka.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?