Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
När jag festat som yngre hade jag bara skrattat glatt åt en sådan företeelse. Hade varit lite som ett roande partytrick.
Det är helt okej om en aspackad tonåring, 20+ något drar fram snasen och gör helikoptern tillsammans med vänner på ett krökarparty, så länge helikoptern är på betryggande avstånd från andra. I den åldern får man vara utflippad på fester.
Idag hade jag inte tyckt att det var passande. Speciellt inte om någon drog fram snasen på nåt som liknande en släkttillställning, fest med barn/minderåriga eller föräldrar, det hade jag tyckt var väldigt opassande.
Sen kan jag inte rå för att jag nog hade skrattat lite ändå, men mer pga vilken idiot "helikopterföraren" är och vilken ågren han ska ha dagen efter.
Hade jag hamnat på samma fest som en politiker eller någon annan offentlig person som hade gjort så, ja då hade jag skrattat så tårarna rann och jag fick träningsvärk i magen, om det inte råkade vara en nära vän eller någon jag hyser stor respekt för. Förmodligen skrattat i dagar efteråt om Kristersson hade gjort en Anders Borg och jag var åskådare. Det hade varit en upplevelse att flina lite åt hela livet faktiskt; )