Inlägg från: Anonym (Höhö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Höhö)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Hade tappat all respekt för personen. Höhö snubbar kan ha sina egna fester utan oss vanliga människor. 

• Anonym (Höhö)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-03-09 14:26:43 följande:
    Vissa anser att Trump och Musk är ointelligenta trots att Trump lyckats bli president 2ggr och Musk är i toppskiktet på denna jord intelligensmässigt.

Så vi har alla olika syn på saker och ting.
    Det betyder tyvärr inte att någon av dem är intelligent. Bara att deras väljare är ännu mer korkade. 
  • Anonym (Höhö)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-06-24 23:30:08 följande:

Någon måste väl ha vevat på någon tokig midsommarfest någonstans?

Ja. Men var det verkligen kul, nej. 
  • Anonym (Höhö)

Eftersom snubbar verkar tycka detta är kul. Är det alltså något ni gör när ni har förfester/efterfester där det bara är män? Kör helikoptern och vevar med kuken framför varandra? Varför? 

• Anonym (Höhö)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-06-28 00:52:20 följande:
    Detta kan man ju hoppas på isåfall. Finns det kvinnor närvarande så blir handlingen värre än bland enbart män.

Delar man samma sjuka "humor" så kan jag köpa att blottandet inte har sexuella undertoner. Finns det dock kvinnor med i bilden så blir stämningen automatiskt en annan, om de inte på förväg vet vad som ska ske då och alla gett sitt godkännande. Något jag finner ganska osannolikt. 
    Ja, snubbarna som tycker det är kul hävdar ju att det inte har sexuella undertoner och att man är känslig som ens föreslår det. Så därför är jag nyfiken på hur det ser ut om bara män är närvarande. Borde ju vevas hejvilt bland snubbar i så fall? 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?