Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
Har jag missförstått något nu? 🤔
Jag trodde helikoptern var en naturlag inom macho-kulturen...
Har jag missförstått något nu? 🤔
Jag trodde helikoptern var en naturlag inom macho-kulturen...
Jag är väldigt trygg i mig sjäv, kuk som kuk..alla har väl sett än sådan??
Lågbegåvad eller inte... Ett sådant beteende kan uppstå spontant, oavsett ett i övrigt, välrenommerat genom.
Såklart kan mutationer uppstå som i sin tur leder fram till oönskade effekter...
Just därför går det aldrig att vara helt säker på att en, till synes begåvad person, är fullständigt frisk i huvudet eller ej 🙃
Men vi kan väl ALLA vara överens om att detta är ett ej önskvärt beteende 😆
Så om man onykter får fram pillesnoppen på en fest så är man inte frisk i huvudet?
I många sammanhang är det ett icke önskvärt beteende. Men jag har både själv gjort det när jag var yngre och garvat läppen av mig när någon polare blivit överförfriskad och kört en helikopter eller elefant.
Allting är i grund och botten väldigt abstrakt, helt klart!
Vissa anser att Ukraina startade kriget med Ryssland och vissa anser sig veta motsatsen.
Vissa saker kring vad som är rätt och fel, är så grundläggande så det skall inte ens krävas en diskussion egentligen...
Är det lagligt eller olagligt att veva på fest?
Jag skulle nog mest tycka det vore pinsamt för personen ifråga. Personligen skulle jag inte bry mig, bara det inte sker i mitt "ansikte". Vad andra gör är deras ensak i grund och botten. Sen skulle jag inte vara särskilt imponerad om man verkligen inte har något bättre att komma med vid ett festligt tillfälle - menar, vad tycker man att det ska tillföra?
Skulle ganska fort bortse från det och ägna mig åt, förhoppningsvis, konversera med trevligt bordssällskap istället, får fåntratten stå och vifta bäst den vill tills den förstår att klä på sig igen.