Inlägg från: Anonym (Anders Borg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anders Borg)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Jag gillart

• Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 20:50:09 följande:
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Hur kan du veta att alla kvinnor är lika dramatiska som du och kallar ett fylleskämt för blottande och ofredande. Dom flesta skrattar nog och skakar på huvudet.
  • Anonym (Anders Borg)

Vart är världen påväg - snart blir folk kränkta av en liten helikopter.

• Anonym (Anders Borg)
    Snälla Killen skrev 2025-02-23 00:14:40 följande:

Har jag missförstått något nu? 🤔

Jag trodde helikoptern var en naturlag inom macho-kulturen...

Nä då, det är bara en bonus på en galen fest eller liknande.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-23 20:57:39 följande:
    Jag behöver inte klura på nånting alls då jag redan fattar att den där människan är en idiot som saknar grundläggande respekt för människor. 

Nej, jag tänker inte sluta prata om incels eftersom de säkerligen utgör en majoritet av blottarna, även om undantag finns.

Sexlösa män som blir ratade av kvinnor har en annan desperation än män som får flickvänner och ett sexliv. De har ett annat behov, ett desperat sådant, att hävda sig, just för att de vill bli sedda och uppmärksammade. Något icke-incels redan lyckats med att bli. 

Stor i orden liten på jorden, tomma tunnor skramlar mest, små hundar skäller högst. Ordspråk som stämmer väl in på sexlösa kufar som blottar sig och ofredar folk.
    Jag tror inte att Anders Borg behövde hävda sig, Sveriges finansminister. Sexlös tror jag inte heller att han var med flera förhållanden och 3 barn.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 17:30:51 följande:
    Det lär han dock ha blivit numera då han betett sig som en förståndshandikappad incel med diagnos. Det finns inga normala män som håller på med sånt. Det är ett stört blottarbeteende och ett lagbrott som sagt. Håller man på med sånt dynglågt beteende så diskvalificerar man sig själv från relationsmarknaden. 
    Jag har gjort det och är fortfarande i relation. Så det går!
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 18:20:06 följande:
    Om man håller tyst om det ja. Ingen normal kvinna hade velat dejta dig om de visste att du var en blottare från början. Riktigt vidrigt beteende.
    Anders Borg körde en helikopter på en fest 2017. Stax efter detta så blev han tillsammans med Dominika Peczynski. Med tanke på att det stod i varenda tidning så lär hon knappast missat detta.

Det är inte så farligt som du gör gällande.
  • Anonym (Anders Borg)

Det verkar som att ni har problem med en vanlig helikopter.

• Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 21:26:05 följande:
    Det är ingen helikopter det handlar om har vi ju sagt. Sluta ofreda folk med era fula daggmaskar. Sluta äckla er och sluta uppmuntra män till att bete sig som apor.  
    Jag har en ML-26 Halo, med rejäla rotorblad som får marken i gungning. Inga daggmaskar i spinn här inte.

Damen skulle nog bli både imponerad och förlägen om hon var på samma fest och jag bestämde mig för en liten uppvisningstur i sommarnatten efter ett par öl.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 21:37:56 följande:
    Du ska vara tacksam över att du aldrig lär hamna på samma fest som jag. Då hade du nämligen blivit både uthängd och polisanmäld.

Jag säger det igen - sluta uppmuntra män till att begå brott. Sluta blotta er. Sluta bete er som chimpanser. Skaffa lite värdighet och sluta skämma ut er.
    Jodå, något hade i alla fall hängt ut. Sluta nojja nu, det är bara på skoj!
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?