Inlägg från: Anonym (Vedervärdig tråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vedervärdig tråd)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (M) skrev 2024-06-27 13:47:28 följande:
    Låt moderatorerna sköta modereringen då och sluta leka moderator. Du är ingen auktoritet på vad som är en seriös eller oseriös tråd. Dina inlägg tillför heller inget till diskussionen. 
    Finns ingen här som leker moderator, löjlig anklagelse.

Det är ts som ska sluta med att uppmana folk till att begå brott vilket han gör i denna tråd. Blottning är ett lagbrott eftersom det faller under kategorin sexuellt ofredande.
    PunkPyret skrev 2024-06-26 23:24:16 följande:
    Ja, kåta kvinnor existerar väl inte i din lilla värld? 🤣🤣🤣
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-22 20:58:26 följande:
    Hur kan du veta att alla kvinnor är lika dramatiska som du och kallar ett fylleskämt för blottande och ofredande. Dom flesta skrattar nog och skakar på huvudet.
    För att de flesta kvinnor har liknande tankemönster och vi gillar inte när random tölpar är närgångna. Det räcker redan med alla de lismare som kvinnor redan råkar ut för i vardagen.

Har inget med nån ?dramatik? att göra, löjligt påstå ett jfr. Du begriper dig inte på kvinnor, den saker är uppenbar.

Det är inget fylleskämt att blotta sitt könsorgan inflr främmande människor eller ens lätt bekanta. Dålig ursäkt. Det är ett sexuellt och visuellt ofredande och inger annat. Hade filmat om nån äcklade sig mot mig på det viset och visat för polis, samt lämnat ut namn. Man kan inte bete sig som en apa bara för att man är berusad.
    Anonym (i) skrev 2025-02-22 21:22:56 följande:
    Varför skulle en vevare göra det "mot" dig eller någon annan?
    Du kan väl blunda eller vända bort huvudet om du inte vill garva åt eländet med oss andra?

Jag håller tummarna för att Kristersson bjuder på en redig vevning på Almedalen i sommar🤣😂
    Lägg ner tramset. Du vet lika väl som jag att en syftet med att blotta sig är att få uppmärksamhet från andra människor. Det är själva definitionen av ordet - att synas för andra.

Då tillhör du en försvinnande liten minoritet (tack och lov) som stödjer äckel som sexuellt ofredar andra. Anständiga människor stödjer anständigt beteende och respekterar sina medmänniskor.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-22 22:02:13 följande:

Vart är världen påväg - snart blir folk kränkta av en liten helikopter.

Blottare som ofredar andra sexuellt blir inte mindre av blottare bara för att de försöker förtäcka sitt svineri genom att kalla det "helikoptern". Blottare är vidriga och har inte på allmän plats att göra med sitt apbeteende. Ej heller de vidriga typer som försvarar dem.
    Anonym (i) skrev 2025-02-22 21:24:31 följande:
    Jag är också kvinna.

Jag hade filmat och lagt upp om det var en politiker eller kändis medan jag hade gråtit av skratt!
    Du hade nog inte skrattat om någon gjort så framför småbarn eller dina egna rentav, om du har barn.

Varför skulle det då vara roligt när någon gör det framför vuxna främlingar? Är vi mindre människor som inte förtjänar respekt och vanlig anständighet? Nej, det är ett brott och bör så behandlas också.
    Anonym (i) skrev 2025-02-22 23:33:47 följande:
    Varför skulle det vara barn med på en fyllefest? Om de är med så ligger de och sover när en eventuell helikopter drar igång.

Du tycker att jag borde anmäla pojken som gjorde en helikopter på badplatsen som ett skämt?
    Fast du hade kanske inte tyckt att det hade varit så roligt om det var ditt barn som blivit anmäld för att han lattjat lite?
    Men herregud människa! Fattar du inte att blottning är blottning? Oavsett om det sker på en fest eller om det är en fulgubbe som blottar sig i en park? Det är samma beteende, samma handling - en gris som oombett blottar sin fula mask inför andra. 

Och vem fan har pratat om pojkar?? Är det någon över 18 som blottar sig så ja - då handlar det om en vuxen man och ett lagbrott, straffbart dessutom. 

Om jag haft ett barn i skolåldern och över som gjort på det sättet så hade jag skämts ögonen ur mig, känt mig misslyckad som förälder och talat allvar med honom.
    Utegångsförbud, indragning av veckopeng, vad som än krävdes för att få honom att förstå allvaret i det hela. Ett barn som inte förstår gränser måste lära sig i tid. Om man inte vill att barnet växer upp och blir till en källarrunkande blottare då förstås. 
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-23 00:10:46 följande:

Krig här och där, bomber, miljöförstöring, Donald och Vladimir, sprängningar, svält och elände.

Tro fan vi behöver ha kul, något att skratta år.

Dags att överraska. Dags att veva!

Nej som sagt. Det är inte okej att blotta sig för folk. Ingen vill se era fula larver ändå.

Tänk att ynkliga blottarincels tror att alla är så intresserade av deras privata delar när det är precis tvärtom - ingen vill se detta. Ingen normal kvinna med självrespekt åtminstone. Möjligen porrskådisar med skadade psyken som förstört sin hjärna och kropp med droger och sexuella utnyttjanden från män. Såna bottenskrap hänger nog knappast på Familjeliv ändå så - take a hint. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-23 20:48:06 följande:
    Kan du inte berätta om straffet som du klurat ut till Anders Borg? 
    Han umgicks med samhällslyckade vänner med välbetalda jobb, ändå kom helikoptern fram🤣
    Så sluta nu att snacka incels, eller porrskådisar..?

Så, hur ska bottenskrapet (ditt ord) Borg straffas?
    Jag behöver inte klura på nånting alls då jag redan fattar att den där människan är en idiot som saknar grundläggande respekt för människor. 

Nej, jag tänker inte sluta prata om incels eftersom de säkerligen utgör en majoritet av blottarna, även om undantag finns.

Sexlösa män som blir ratade av kvinnor har en annan desperation än män som får flickvänner och ett sexliv. De har ett annat behov, ett desperat sådant, att hävda sig, just för att de vill bli sedda och uppmärksammade. Något icke-incels redan lyckats med att bli. 

Stor i orden liten på jorden, tomma tunnor skramlar mest, små hundar skäller högst. Ordspråk som stämmer väl in på sexlösa kufar som blottar sig och ofredar folk.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-23 21:08:11 följande:
    Jag tror inte att Anders Borg behövde hävda sig, Sveriges finansminister. Sexlös tror jag inte heller att han var med flera förhållanden och 3 barn.
    Det lär han dock ha blivit numera då han betett sig som en förståndshandikappad incel med diagnos. Det finns inga normala män som håller på med sånt. Det är ett stört blottarbeteende och ett lagbrott som sagt. Håller man på med sånt dynglågt beteende så diskvalificerar man sig själv från relationsmarknaden. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?