• Mayjel

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

molly50 skrev 2025-07-01 14:40:40 följande:
    Ja,men även om det är en trolltråd så är det fortfarande fruktansvärt barnsligt.

Håller verkligen med. 

Och förövrigt - vem finner ens detta roligt? Man kunde ju tro att tråden startats och underhölls av ett gäng 14-åriga pojkar. 

• Mayjel
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-07-01 15:06:38 följande:
    molly50 skrev 2025-07-01 14:53:26 följande:
    Ja,exakt! Det är så jag tänker också.

Vad säger det om er? Två 50+ damer som hänger alldeles för mycket på FL och som lägger sin energi på och vill läxa upp ett par 14-åriga pojkar?

Du vet ingenting om min ålder och dessutom spelar det ingen roll. Den här fjantiga tråden är under all kritik och det får ni också räkna med att folk påpekar, på ett Familjelivsforum. Tycker ni kan flytta över ert tramsande till mer oseriösa forum som Flashback.

• Mayjel
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-07-01 15:29:24 följande:
    Varför hänger du här då? Brukar du plåga dig själv med att söka upp saker du inte gillar? Varför struntar du inte bara i tråden om den stör dig så mycket?
    Jag svarar i tråden för att ge min åsikt om att jag vill slippa se sånt här trams i sökfältet. Likväl som jag vill slippa få PM från omogna män, sannolikt samma män som de här i tråden. 

En bättre fråga är varför vissa män här känner sig tvungna att förstöra forumet med en massa barnsligt trams. Nånstans tror jag ändå ni fattar att detta är fel forum för sånt. 

Trolltrådar är dessutom emot reglerna på Familjeliv. 
  • Mayjel
    Anonym (i) skrev 2025-07-01 17:21:38 följande:
    Du förstår att det inte är något måste att delta i tråden va?
    Du förstår visst inte att trådarna syns med sina rubriker och frodas, eftersom trollen samlas härinne och även trakasserar andra medlemmar, de skötsamma medlemmarna. Både i PM och i olika trådar.

Du borde förstå att en tråd som har 14 nedåtpekande tummar och endast ett par tramsare som ger den medhåll, inte är välkommen här på forumet. Så en bättre fråga är varför dessa forumsmarodörer fortsätter med sitt trams. 

Och är de några som har tid härinne så är det i första hand alla oseriösa tramspellar. Den grupp som forumet inte är ämnat för. 
  • Mayjel
    Anonym (i) skrev 2025-07-01 17:35:33 följande:
    Bara för att forumet heter familjeliv så betyder inte det att det enda som ska diskuteras är sex, graviditet, förlossning och amning.

Du är heller ingen moderator som bestämmer vilka trådar som är okej eller inte.
    Jag gillar familjeliv, men det är känt som forumens bakgård. 

Fast trollande är inte tillåtet och detta är enligt reglerna. Jag har inte bestämt något och har inte heller agerat moderator så dessa fjantiga anklagelser mot mig kan du lägga ner direkt. 

Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?