• PunkPyret

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-09 23:52:03 följande:
    Fanns en tjej i bekanstskapen som visade pattarna på fyllan i 20-årsåldern.
    Det gjorde man ju ofta i den åldern. 
  • PunkPyret
    Anonym (Pelle) skrev 2024-06-15 10:00:03 följande:
    Ja det har väl hänt på garden party att tjejer dansar topless. 
    Mer än på garden partyn kan jag säga
  • PunkPyret
    Anonym (Pelle) skrev 2024-06-15 10:00:03 följande:
    Ja det har väl hänt på garden party att tjejer dansar topless. 
    Mer än på garden partyn kan jag säga
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-23 00:14:57 följande:
    Att bete sig billigt är inget att stoltsera med. Blottare är bara patetiska. 
    Blottare är i min värld de som visar könet, kille eller tjej. Men det kanske vi har olika uppfattning om, jag vet inte. Att släppa ut pattarna brukar uppskattas av många är min erfarenhet. Det gav i varje fall mig i yngre år många sköna stunder, inte sällan med flera killar samma natt.
  • PunkPyret
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-24 00:10:26 följande:
    Släpp loss tuttarna i frihet, det är omtyckt.
    Det är också min erfarenhet. Älskar uppmärksamheten. 
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-23 23:49:35 följande:
    Lika billigt det. 
    Ja billiga brudar får uppleva mycket. Vi får 3- och 4-kanter, dubbelmackor, sex med publik, härligt tjejsex osv. Jag har och har haft mycket roligt i livet. Och det är inte slut än!
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-25 00:35:58 följande:
    Ja, ni får vara med om mycket. Allt utom kärlek och männens respekt.

Folk utan självrespekt som reducerar sig själva till sexuella objekt kommer att bli detta också. Avhumaniserade och utnyttjade. För att slutligen slängas på tippen där de hör hemma med alla övriga trasiga skräpsaker.
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-25 15:59:07 följande:
    Metaforiskt sett ja. Lösa kvinnor med att trasiga psyken hamnar tillslut i det helvete som ensamhet och socialt stigma står för. 

Tänk så fel man kan ha! Jag är gift, lyckligt gift, sedan drygt 25 år? med en man som älskar mig för just den jag  är. Han vill ha en glad och lycklig och kåt kvinna, ett sexobjekt som andra män vänder sig om och kollar efter på stan. 
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 00:28:15 följande:
    Nej, det är du inte. Du är en tradig incel som sitter online och fabulerar kring dina egna önskedrömmar om attt bli utnyttjad sexuellt av andra män.

Kom ut ur garderoben istället och förflytta din närvaro till Grindr. Där kommer ditt porrsnack mer till sin rätt.
    Ja, kåta kvinnor existerar väl inte i din lilla värld? 🤣🤣🤣
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 20:50:09 följande:
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret
    Anonym (Pelle) skrev 2025-07-29 05:18:09 följande:

Tyvärr umgicks jag inte med raggargänget i ungdomen men där var det visst vanligt att tjejerna släppte lös pattarna när det var party. Var väl även lite sport att flasha dem för att skrämma Svensson när de cruisade. Haha moona var ju oxå standard både bland killar och tjejer.

Ja det var vanligt. Jag var en av dem, har alltid tänt på att visa upp pattarna. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?