Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
Nej, sluta själv för fan. Sluta förringa äckligt blotteri och sexuella ofredanden. Skärp dig.
Dåligt omdöme triggat av alkoholkonsumtion som utlösande faktor. Jag har varit på ett antal fester där jag råkat vinna färg-tn:n som kvällens promille-kung.
Dock har det aldrig någonsin fallit mig in att köra helikopter när jag är på fest.
Värdelöst vetande:
Det finns en annan variant, utan propellereffekt.
Man vänder ut och in på byxfickorna, ner med gylfen och ut med Göte genom gylfen. Partytricket går under namnet Elefanten .......
Jag tänker att personen är lågbegåvad. Skulle inte heller bjuda in personen till framtida fester
Lågbegåvad eller inte... Ett sådant beteende kan uppstå spontant, oavsett ett i övrigt, välrenommerat genom.
Såklart kan mutationer uppstå som i sin tur leder fram till oönskade effekter...
Just därför går det aldrig att vara helt säker på att en, till synes begåvad person, är fullständigt frisk i huvudet eller ej 🙃
Men vi kan väl ALLA vara överens om att detta är ett ej önskvärt beteende 😆
Så om man onykter får fram pillesnoppen på en fest så är man inte frisk i huvudet?
I många sammanhang är det ett icke önskvärt beteende. Men jag har både själv gjort det när jag var yngre och garvat läppen av mig när någon polare blivit överförfriskad och kört en helikopter eller elefant.
Allting är i grund och botten väldigt abstrakt, helt klart!
Vissa anser att Ukraina startade kriget med Ryssland och vissa anser sig veta motsatsen.
Vissa saker kring vad som är rätt och fel, är så grundläggande så det skall inte ens krävas en diskussion egentligen...
Veva eller inte veva, det är frågan.
Börjar tveka.
Händer ju så många konstiga saker nu med Trump och Elon Must.
Håller verkligen med.
Och förövrigt - vem finner ens detta roligt? Man kunde ju tro att tråden startats och underhölls av ett gäng 14-åriga pojkar.
Du vet ingenting om min ålder och dessutom spelar det ingen roll. Den här fjantiga tråden är under all kritik och det får ni också räkna med att folk påpekar, på ett Familjelivsforum. Tycker ni kan flytta över ert tramsande till mer oseriösa forum som Flashback.
Jag tror aldrig ni varit på en lite vildare fest, ni har det liksom inte i er. Om man ser det som en kul grej som folk garvar åt istället för ett sexuellt övergrepp som värsta dramatikern, så får man nog ett aningens roligare liv.
Hade inte brytt mig ett skit om någon gjorde det på fest.
Spelar ålder någon roll? är man en lika god stämningshöjare vid 25 som 50?