Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Dase Stark) skrev 2023-03-10 18:45:23 följande:
    Han drabbades av övermod.

Stort kändisskap, för mycket pengar och låg intelligens är ingen bra kombination.

När allt gått så jävla bra hittills så tror man det är ok att bete sig hur som helst.

Vilken komplett nolla.

Det har du verkligen rätt i, att det inte där 3 sakerna är ingen bra kombination.
    Speciellt om man är så känd och rik att alla runtomkring honom bara beundrar och inte vill stöta sig med honom, då de tjänar stora pengar på honom i någon mån eller är förblindade av stardom, så ingen vågar ta honom i kragen.

Vart var tränaren när han behövdes? Kan tänka mig att det är en person de här fotbollsspelarna har respekt för och skulle lyssna på. Fast han kanske också var högt uppe bland molnen pga vinsten?
  • Anonym (i)
    Carolatom07 skrev 2023-03-10 19:07:24 följande:

Det har nog inspirerats av porr, som "Dancing bear" och "Bacherolette-party", där en manlig strippare går runt och låter tjejer runka och suga honom.

Är det där något som bara finns inom porren eller är det en sak som förekommer även i verkligheten?
    Typ, liva upp din möhippa, hyr en manlig "Dancing Bear"! för lite mer extrema blivande brudar med vänner?

Och när förmedlingen söker efter en ny dancing bear översvämmas de av ansökningar från singelkillar som tycker att det där verkar vara drömjobbet; )
  • Anonym (i)

Jag önskar mig en ny politikerhelikopter i skärgården till midsommar!

Vad roligt det hade varit om Murre eller Jimmie fyllnade till för mycket och gjorde en "Borg" Solig 

Lite skämmiga politikeruttryck piggar alltid upp!

• Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2024-06-09 20:20:40 följande:
    Murre sägs ha 20 cm.
    Det blir en stor helikopter då:D

Var kommer den informationen från?
  • Anonym (i)

Ingen som varit på midsommarfest där någon skevade ur och gjorde en helikopter ala Borg?

• Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 00:28:15 följande:
    Nej, det är du inte. Du är en tradig incel som sitter online och fabulerar kring dina egna önskedrömmar om attt bli utnyttjad sexuellt av andra män.

Kom ut ur garderoben istället och förflytta din närvaro till Grindr. Där kommer ditt porrsnack mer till sin rätt.
    Och du är en torr, dryg och tråkig jävel!

Och det vet jag mtp vad du skrivit i tråden, behöver inte fabulera ihop något, som du anser att du måste göra om de som tycker annorlunda. 
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 00:28:15 följande:
    Nej, det är du inte. Du är en tradig incel som sitter online och fabulerar kring dina egna önskedrömmar om attt bli utnyttjad sexuellt av andra män.

Kom ut ur garderoben istället och förflytta din närvaro till Grindr. Där kommer ditt porrsnack mer till sin rätt.
    Tror du att det snackas mycket pattar på Grindr? 🤣
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 01:32:12 följande:
    Inte på Grindr men däremot från bögar i förnekelse som önskade att de vore kvinnor så de inte behövde skämmas för sin läggning. 
    Då är det i en icke sexuell kontext. Mer att de önskade att de hade pattar själva.
    Att byta kön är väldigt mycket mer extremt än att vara homo. Inget en vanlig bög önskar för att slippa "skämmas" för sin läggning. 
    Det är vanligt med könsbyte i muslimska länder (male to female) för att homosexualitet straffas långt värre. Iran gör flest könsbyte per capita.
    Här, där normala människor inte ser homosexualitet som synd och skam så behöver man inte ta till så drastiska åtgärder.

Könsbytare vill antingen fly från sig själva eller så är könsidentiteten tvärt emot det biologiska könet. Frågan är varför könsidentitet måste stämma till hundra med biologiskt kön?
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 01:35:53 följande:
    Nej, det är jag inte. Jag representerar normalsnittet. Kvinnor är i regel inga slampiga nymfomaner som pratar snusk online på anonyma familjesajter.

Detta gör däremot asociala fetton till källarnördar som önskar att de vore kvinnor eller försöker pådyvla kvinnor sin egen tydliga porrskada. Män likt Punkpyret.
    Du är en kvinna som oavsett gillar att läsa "snusk" online på anonyma familjesajter. 
    Oavsett hur mycket du låtsas kräkas viruellt över det så är du ändå här och läser😉
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdigt) skrev 2024-06-26 03:21:36 följande:
    Vilken rappakalja. Nej, det är precis tvärtom. Jag vill se forumet rensas på dessa grisiga porrincels som förstör det med sitt snusk och inte hör hemma här.

De kan gå och slänga sig i en soptunna istället. Där de hör hemma. 
    Så därför går du in i trådar du anser vara "snusk" och kallar alla för incels?
    Låter snarare direkt kontraproduktivt.
    Blir sugen på att för första gången I mitt liv starta en tråd om nakenhet, porr, homosexuella frikyrkoprästers sexfantasier eller nakna partytrick med kroppen nu.

Du vet att det finns ett underforum på FL som handlar om sex? Allt handlar inte om familjerelaterade saker. Fast sex är ju förstås början på allt familjerelaterat, även om du hellre önskar jungfrufödslar så ser inte världen ut så.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?