Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:27:21 följande:
    Du måste förstå att jag bara driver med dig - småretas lite
    Vissa människor är så tacksamma att retas lite med!
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-25 14:44:33 följande:
    Ja, det verkar du vara. Bra självinsikt där. 
    Japp, jag är tråkigast på alla fester och öser okvädningsord över alla. Är alltid sur och minst hundra år, minns inte så nogaSolig
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-25 14:47:51 följande:
    Tala för dig själv du som försvarar vidriga blottare. Det säger ganska mycket om din egen låga karaktär. 

Och du har lika mycket tid du som fortsätter ditt meningslösa tjafsande. Kasta inte sten i glashus. 
    Jag postar inte i närheten så många inlägg som du och jag är iaf inte aggressiv även om jag är lite retsam. Tror du tycker att det är lite roligt att gå in här ändå annars ;)

Jag försvarar inte blottning. Men tycker det är hysteriskt kul när personer som Borg gör bort sig med lite offentlig vevning. Roligaste nyheten det året😆
    Sen har jag väl skrattat åt en och annan helikopter på galna fester eller på festivaler, långt innan jag fyllde 100;)
    Blottning är äckligt för att det är en kåt erigerad kuk. En oskyldig mjuk helikopter är det inget sexuellt med. Stor skillnad!
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-25 11:01:07 följande:
    Vänta du. Snart kommer ryssen. Då kommer du vara glad om du haft någon i närheten som vevar.
    Klart att Putler blir skrajsen av en helikopter! 
    Vi får samla ihop 3-4 snubbar som vevar samtidigt. Det om något skickar en tydlig signal till Kreml att vi är ett vevande landFlört
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-25 22:15:46 följande:
    Jo, eftersom du fortsätter svara med en massa trams så blir det ju så att du dletar lika mycket. Nej, det är inte det minsta roligt med tramspellar som förstör forum genom att uppmuntra brottsligt vidrigt blottarbeteende. 

Nej, det är ingen skillnad. Lägg av. Blottning som blottning. Samma grisiga handling. Sluta förringa perviga, olagliga beteenden. Ni två är de enda tramsare i tråden som gör detta. Vi andra är normala och inser hur äckligt det verkligen är. 
    Ja jag deltar en del jag med.

Det som är tråkigt är väl varför du ska plåga dig själv genom att skriva så mycket i trådar som är hemska? Något får du ut av att upprepa samma saker hela tiden.
    Självklart måste ett forum även få ha tramsiga trådar. Tror dessutom att tramset i seriösa trådar minskar då.

Så du ser lika gärna något pervo som runkar sin erigerade kuk som att se någon tokstolle göra helikoptern?
    En helikopter är mer oskyldig eftersom den inte är sexuell. Men du vill hellre att ofredaren ska vara kåt och jävlig? 
    Ja, vi är alla olika.

Nattinatti!
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-25 21:16:26 följande:
    Inte så jag menar, men när ryssen kommer skulle vi vara glada om vi kunde byta det problemet mot någon som vevar kuk.
    O ja, verkligen! 

Tror även att de tråddeltagare som likställer en helikopter med näst intill våldtäkt skulle anse att lite vevning vore ett miniproblem i jämförelse.
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-03-16 22:29:29 följande:
    Veva och helokoptern är två olika saker. 
    När man vevar använder man handen.
    Det är det väl inte? Eller hittade du på det nu?
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-03-16 22:29:29 följande:
    Veva och helokoptern är två olika saker. 
    När man vevar använder man handen.
    Du menar att veva gör man så att säga "för hand"? Lite trögt och inte självgående som en helikopter?

Ledsen, men det imponerar nog inte på en högst eventuell, stridslysten ryss..
  • Anonym (i)
    Anonym (Fy faaaan) skrev 2025-03-18 18:51:54 följande:

Det var det dummaste jag läst.är säker på att 90% skulle hålla med att det där är alldeles motbjudandeKräks

Även motbjudande saker kan vara skrattretande.

Skrattar du aldrig när någon som Anders Borg gör bort sig med en helikopter?
  • Anonym (i)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-03-20 22:16:43 följande:
    Helikoptern går för egen hand, man håller inte i penis m ed handen när man gör den.

Vid klassisk vevning håller man i penis med vänster eller höger hand och just vevar.

Själv var jag ute och körde bil i min stora fina penisförlängare idag.
    Vad gör vevning för nytta då?

Är det vad som får tas till på äldre dagar för att veva igång helikoptermotorn?
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?