Hur homofobiska är ni!?
Jag undrar vad ni tycker om homosexuella, både killar och tjejer. Om ni har ngt svar utöver de som finns kan ni väl skriva de i tråden?
Jag undrar vad ni tycker om homosexuella, både killar och tjejer. Om ni har ngt svar utöver de som finns kan ni väl skriva de i tråden?
Jag tycker inte alls illa om homosexuella, har absolut ingenting emot dem men däremot blir jag väldigt anti att homos många gånger måste uppföra sig så fjantigt, att de också hela tiden ska försöka påtala att de är just homos och att de på nåt sätt ska försöka representera mångfalden lååångt mer än vi hetro gör.
"Om kommuner börja måla skor överallt"... vad menar du? Brukar din kommun dekorera sina väggar med k*kar för att göra homosexuella män nöjda???
"Om kommuner börja måla skor överallt"... vad menar du? Brukar din kommun dekorera sina väggar med k*kar för att göra homosexuella män nöjda???
Det är 2023, finns det ens på riktigt någon som bryr sig om andra människors läggning?
Det är 2023, finns det ens på riktigt någon som bryr sig om andra människors läggning?
(buggar så kan it citera)
Ja det finns tyvärr. Många gånger ser man nyheter osv om hemska grejer homosexuella utsätts för varpå många skriver att det är rätt åt de, det är bra att det är så osv...
Och jag hör ofta snack om det