Hjärtekross
Vad är det för märkliga högtravande dikter du spammar forumet med?
Flygrl, du är bäst!!!
Vad är det för märkliga högtravande dikter du spammar forumet med?
Hej TS!
Ledsen för vad du går igenom just nu. Förstår också din förvirring och hur ont allt gör. Det är otroligt smärtsamt det du beskriver. Att du i din sorg kan uttrycka dig genom dina dikter är jättebra tänker jag. Jag skriver själv dikter då och då. Tycker ofta att det kan hjälpa att skriva av sig. Att få sätta ord på vad det är en känner och att kunna få lätta sina tankar och sitt hjärta. Fortsätt skriv dikter TS! 😊
Förstår att det är en enorm sorg du just nu går igenom. Sorg tar tid och är att bearbeta länge..Det är en lång process att gå igenom sorg över förluster av olika slag i liver. Hoppas också att du har någon du kan prata med och få tröst hos och som du kan känna dig trygg med. Jag/vi finns även här på FL och många här har fina hjärtan. Få undantag är människor som är små och har behov av att trycka ner andra. Strunta i dessa TS! Vi andra finns här och vi hör dig!
Var rädd om dig TS! Kram! ❤️
TS, att det ändå finns en yttre förklaring till hur det blivit mellan er gör att det kan finnas en chans om ni älskar varandra? Hoppas så att det blir bättre för er båda oavsett om ni stannar tillsammans eller om du måste gå.
Ja, Flygrl du har ofta fina ord som kommer från det rätta stället.