Vanligt med feber vid mens?
Är det vanligt att få feber vid mens?
Min kvinna får alltid feber när hon ska ha mens, är det vanligt?
Är det vanligt att få feber vid mens?
Min kvinna får alltid feber när hon ska ha mens, är det vanligt?
Nej, det är verkligen inte vanligt. Har hon varit till läkare?
Feber är ett tecken på att kroppen bekämpar virus eller bakterier. Förhöjd kroppstemperatur vid olika skeenden under cykeln är en annan och det är normalt. Det är ju en kontrollgrej för de som aktivt vill bli gravida. Eller inte bli gravida.
Brukar hon ha kraftig mensvärk? Jag tror man kan få feber vid mens när man har endometrios.
Jag har ofta känslan av feber av ibland vid mens. Men sällan något som ger över 37 grader. Min normaltemperatur är ofta 36 eller under..
nej,men hade förut som mini-förlossning vid mens,alltså mådde dåligt så att säga.Min kompis brukar känn sig förkyld vid mens.
Nja, inte dirket feber. Men man kan få förhöjd kroppstemperatur, det är vanligt.
Jag får alltid feber innan/första dagarna vid mens. Och även andra saker. Magen kraschar, jag får migrän, blir ljuskänslig. Jag borde förmodligen kolla upp det, ja.
Man kan få förhöjd kroppstemperatur och utsöndringen av histaminer ökar under mensen, vilket kan ge allergiska/förkylningssymptom.
Man kan få förhöjd kroppstemperatur och utsöndringen av histaminer ökar under mensen, vilket kan ge allergiska/förkylningssymptom.