• Melonw­riting
    Thu 9 Mar 2023 14:48
    2811 visningar
    14 svar
    14
    2811

    Kanske ska hjälpa min kusin och hennes flickvän att få barn genom insemination

    Jag kanske ska hjälpa min kvinnliga kusin och hennes flickvän att få barn genom insemination genom flickvännen. De frågade mig om hjälp. Jag har inte bestämt mig ännu. Jag har frågat min kvinna vad hon tycker och hon har sagt att det är okej för henne om jag gör det och att jag får bestämma det själv. Vad tycker ni? Ska jag hjälpa dem?

  • Svar på tråden Kanske ska hjälpa min kusin och hennes flickvän att få barn genom insemination
  • Melonw­riting
    Thu 9 Mar 2023 15:04
    #2

    Jag är inte så kunnig inom det juridiska. Men finns det möjlighet att låta dem få hela ansvaret för vårdnaden med mera, så vill jag låta dem få det. Men om det inte går att komma undan krav som kravet på att betala underhåll för barnet så får jag fundera igenom det. Men jag vill hjälpa dem för att de ska få ett barn och jag kräver absolut ingenting i form av umgängesrätt eller så.

  • Melonw­riting
    Thu 9 Mar 2023 15:08
    #4

    Jag förstår, då får jag tänka igenom det ännu en gång.

  • Melonw­riting
    Thu 9 Mar 2023 15:11
    #6

    Okej, jag förstår.

Svar på tråden Kanske ska hjälpa min kusin och hennes flickvän att få barn genom insemination