Inlägg från: Anonym (Flekr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flekr)

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tagga ner 

• Anonym (Flekr)

Blev nästan rädd av alla inlägg och förklaringar. 

• Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:38:39 följande:
    Förlåt Lotta, felciterade ett inlägg som inte var menat mot dig!!! 
    Anonym (Lotta) skrev 2023-03-13 17:42:24 följande:

Det låter som att du kanske har lite svårare än gemene man att läsa av människor, så du märker inte om de är knäppa förrän det gått rätt långt. De flesta känner av om ngt är lite skevt med en person och är det skevt på ett dåligt sätt håller man sig undan. Kan det vara så att du har lite svårare för det? 

Det var till han! Lugnande ner mig för ca 12 h sedan vilket jag har bevisat. sen jag taggade ner i princip. Men du var tvungen att komma in och göra din statement? Blev du då inte rädd för de situationer jag skrivit att jag varit med om? Nej... du blev rädd för hur  ärligt jag skrev och den råa sanningen. Vad ville du bidra med egentligen förutom att spela in på härskarbeteende som att du vore något optimalt?
    Henne menar du nog
  • Anonym (Flekr)

Det enda jag menade var att du borde lugna dig. Att jag tyckte det var lite konstigt med hur mycket du skriver på en och samma gång. varför skriver du allt detta till folk du inte känner på ett forum? Vad vill du få ut av det? 

• Anonym (Flekr)

Nej jag blev inte så rädd för Det du skrev. Utan hur du skrev.

• Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:54:41 följande:
    Vet inte, antog dig för at vara en han. Så kör vidare på det eftersom att du kände dig så hotad till vad det jag skrev.
    Är tjej iaf 
  • Anonym (Flekr)
    Anonym (´hmmm) skrev 2023-03-13 21:56:01 följande:
    Förstår precis. Det var alltså viktigare HUR jag skrev det snarare än vad jag FAKTISKT skrev. Ja, men det jag känner till om sådana som dig är att ni är riktigt små inombords. Vad mer ska jag säga ? Finns inget mindre direkt att säga.
    Ska jag var ärligt har jag knappt läst . 
Svar på tråden Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm