Inlägg från: Anonym (ibland) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ibland)

Gratis semester? Tips?

Inte "billigast möjliga", inte "kostar bara en bussbiljett". Gratis. Tips? Hittills har jag kommit på 1 badsjö på gångavstånd om jag inte skulle ha något emot att gå 4 km med tre små barn. 

• Svar på tråden Gratis semester? Tips?
  • Anonym (ibland)
    Anonym (hmm) skrev 2023-03-20 14:30:20 följande:

Om du är ensamstående kan du gå med i makalosa.org som ordnar många aktiviteter gratis. Jag har bland annat åkt med till kolmården med buss från stockholm, entre, mat m.m. Helt gratis. Har även varit på bio och andra aktiviteter. 

Coolt, tack för tipset!
  • Anonym (ibland)
    Anonym (Hemester) skrev 2023-03-20 14:31:19 följande:

Vill du ha tips på vad du ska göra med tre barn när ni är lediga tillsammans eller när du är själv och de små är på förskolan?
    Finns det någon lekpark i närheten som de gillar? Natur? Picnic? Om ni inte är naturmänniskor, se nån film tillsammans, lyssna på musik och dansa tillsammans om ni gillar musik, rita, låna böcker på biblioteket och läs, finns ofta fjärrlån om ni bor långt från biblioteket. Har ni boll eller möjlighet att låna en boll? Baka? 

Ja, inte får de vara på förskolan när jag är ledig.

De håller på att bygga om lekparken för fullt, så jag hoppas att den är klar till i sommar så vi kan utforska den nya i några dagar. Annars är det lite om om det.
Svar på tråden Gratis semester? Tips?