• Anonym (40-plussare is the shit)

Ser inte Anders Hansen väldigt bra ut för sin ålder?

Jag avser alltså han som skrivit boken "Hjärnstark" bl.a. Han är väl mella 47-48 men ser ut att vara mellan 30-40. Det är kanske inte så konstigt eftersom han ju är en förespråkare för hälsosamt leverne och verkar leva som han lär.

Även personer som Volodymyr Zelensky (Ukrainas ledare, som är 45) och Marcus Oscarsson på TV4 ser ju relativt unga ut.

Det finns många fler exempel. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Ser inte Anders Hansen väldigt bra ut för sin ålder?
  • Anonym (Liv)

Han är snygg och attraktiv tycker jag. Dessutom både utbildad läkare och civilekonom. 

• ClumsySmurf
    Anonym (40-plussare is the shit) skrev 2023-03-28 18:44:17 följande:
    Män över 40 ses ju i detta forum ofta som oattraktiva, därför ställde jag frågan.
    Vissa män över 40 på forumet verkar bli lite kränkt av att 15-25 år yngre kvinnor tycker de ser gamla ut.
  • Anonym (Bbb)

Han ser ut som sin ålder. En hel del rynkor. 

Men idag är det ju en vinst bara att vara normalviktig.

• Anonym (Palle)
    ClumsySmurf skrev 2023-03-28 21:20:19 följande:
    Vissa män över 40 på forumet verkar bli lite kränkt av att 15-25 år yngre kvinnor tycker de ser gamla ut.
    Men om dom skaffar en större plånbok, så ser dom helt plötsligt ok ut.
  • Anonym (Öh)

Tycker han ser ut som de flesta män i min ålder som tränar och tar hand om sig. 

kanske du tycker han ser yngre ut för han faktiskt har sitt hår kvar och inte har snaggat sig och skaffat skägg som de många andra i denna ålder?

• Anonym (Bbb)

Det som är mest oattraktivt med honom är väl att han verkar vara den eviga singeln. 

Inga barn, ingen flickvän, ingen fru. Bara jobb. Låter inte så kul. 

Anonym (Bbb) skrev 2023-03-28 22:19:13 följande:

Det som är mest oattraktivt med honom är väl att han verkar vara den eviga singeln. 

Inga barn, ingen flickvän, ingen fru. Bara jobb. Låter inte så kul. 

Fast är inte det självvalt för hans del? Alla gör väl som de vill.

Anonym (Öh) skrev 2023-03-28 22:17:29 följande:

Tycker han ser ut som de flesta män i min ålder som tränar och tar hand om sig. 

kanske du tycker han ser yngre ut för han faktiskt har sitt hår kvar och inte har snaggat sig och skaffat skägg som de många andra i denna ålder?

Ja, det är håret jag främst tänker på, sen att han har en yngre framtoning än de flesta män i hans ålder.

ClumsySmurf skrev 2023-03-28 21:20:19 följande:
    Det är ofta kvinnor i samma ålder och därikring som tycker så om 40+-män här på forumet.

Anonym (V) skrev 2023-03-28 18:36:12 följande:

Varför denna åldershets. Låt folk vara

Säg det till vissa kvinnor här som hetsar mot 40+-män.

Svar på tråden Ser inte Anders Hansen väldigt bra ut för sin ålder?