• Anonym (Chockad flickvän)

Är min pojkvän Gay eller Bi?

Häromdagen skulle jag låna min killes dator, vilket jag gör ofta och detta har han godkänt. men iallafall så går jag in på datorn och så ser jag att han har glömt att ta bort några flikar. 

Så jag börjar ta bort flikarna, men samtidigt råka jag gå in på en. jag får en sida med massa nakna killar på, sidan heter alltså Men.com Och det är en sida med gayporr. Jag blir otroligt chockad och tänker först att detta måste var ett dåligt ?grabbakämt?. Men jag ser då att han är inloggad och har alltså ett konto och även betalar för detta. 

Såå vad fan, är han Gay eller Bi? Hur i hela världen ska jag ta upp detta med honom? 

• Svar på tråden Är min pojkvän Gay eller Bi?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Chockad flickvän) skrev 2023-03-29 20:17:30 följande:

Häromdagen skulle jag låna min killes dator, vilket jag gör ofta och detta har han godkänt. men iallafall så går jag in på datorn och så ser jag att han har glömt att ta bort några flikar. 

Så jag börjar ta bort flikarna, men samtidigt råka jag gå in på en. jag får en sida med massa nakna killar på, sidan heter alltså Men.com Och det är en sida med gayporr. Jag blir otroligt chockad och tänker först att detta måste var ett dåligt ?grabbakämt?. Men jag ser då att han är inloggad och har alltså ett konto och även betalar för detta. 

Såå vad fan, är han Gay eller Bi? Hur i hela världen ska jag ta upp detta med honom? 

Skulle det vara en så big deal för dig om han är bi? Om inte så fråga rakt ut och säg att det är helt ok för dig. Om det är en big deal så vet han kanske om det och döljer den sidan för dig.
    Min kille är bi och det kom jag på efter ett tag. Var väldigt tydlig med att det är helt ok för mig. Han blir inte kär i män men tänder på att suga och bli påsatt vilket verkar vara det vanligaste.
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-04-07 10:47:52 följande:
    Skulle det vara en så big deal för dig om han är bi? Om inte så fråga rakt ut och säg att det är helt ok för dig. Om det är en big deal så vet han kanske om det och döljer den sidan för dig.
    Min kille är bi och det kom jag på efter ett tag. Var väldigt tydlig med att det är helt ok för mig. Han blir inte kär i män men tänder på att suga och bli påsatt vilket verkar vara det vanligaste.
    Hur kom du på det?
    Får din kille leva ut sin bisida?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-04-07 11:03:25 följande:
    Hur kom du på det?
    Får din kille leva ut sin bisida?
    Var nog mer en känsla så lyckades klämma ur homon det till slut.
    Ja det får han så länge han gör det här hemma och jag får titta på. Det har aldrig varit några problem. Har ingen önskan om att få delta själv men gillar att titta på. Han gillar dessutom väldigt välutrustade och jag föredrar mer normala till strax över.
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-04-07 11:33:52 följande:
    Ja det får han så länge han gör det här hemma och jag får titta på. Det har aldrig varit några problem. Har ingen önskan om att få delta själv men gillar att titta på. Han gillar dessutom väldigt välutrustade och jag föredrar mer normala till strax över.
    Wow!
    Så hett att ha en åskådare :)
    Vackert av dig att vara så tolerant!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Smyg) skrev 2023-04-07 11:40:33 följande:
    Wow!
    Så hett att ha en åskådare :)
    Vackert av dig att vara så tolerant!
    Han gillar att jag tittar på! :)
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-04-07 12:34:34 följande:
    Han gillar att jag tittar på! :)
    Han måste vara lycklig :)
  • Anonym (Sylvester)

Pasteköket nästa

• BlåFisk

Det är jättevanligt.
    Det är antagligen fler män som tittar på gaysex och transsex och kukar som sprutar och både tjocka och smala killrumpor, än som inte gör det. De flesta provar ändå inte killsex.

• Anonym (Trött)
    Du menar att typ otrohet iaf sexuella kontakter är ok pga hans bisexualitet? Eller vad menar du?
    O du tittar på? Mysigt det låter. Eller inte. 
  • Anonym (Trött)

Vad man tittar på internet är en sak. Måste inte betyda särskilt mycket öht. Däremot att han betalar för något typ av medlemskap så hade jag nog blivit lite fundersam. Än om det bara var några random homoflikar.
    Kan själv kolla grejer som är tändande på nätet men aldrig någonsin ha ngt intresse i att vilja förverkliga eller leva ut det på riktigt sas. 

• Anonym (drygt)

Vilka dryga svar du fått TS. Det handlar ju inte om att du är fördomsfull, utan att han har dolt en stor del av sin identitet för dig, det är ju ett svek.

Hur känns det idag, TS?
    Tyvärr tror jag han är gay. Hur är ert sexliv?

Anonym (Chockad flickvän) skrev 2023-03-29 20:17:30 följande:

• Anonym (Gift man)

Tror det är ganska vanligt. Både killar och tjejer kan titta på bög och lesbisk porr. Jag kan gilla porr med män som leker med varandra helt klart tändande att titta på. Om vi någon gång har en trekant med en extra kille skulle jag absolut prova att suga kuk. Det är nog bara äldre personer som har kvar homofobier idag.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Trött) skrev 2023-05-14 07:42:35 följande:
    Du menar att typ otrohet iaf sexuella kontakter är ok pga hans bisexualitet? Eller vad menar du?
    O du tittar på? Mysigt det låter. Eller inte. 
    Ja det är helt ok att ha vilka sexuella kontakter man vill oavsett läggning så länge man inte gör någon annan illa och alla inblandade är med på det.
    Otrohet är något helt annat.
    Ja, vi tycker det är hur mysigt och sexigt som helst!
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-14 10:05:52 följande:
    Ja det är helt ok att ha vilka sexuella kontakter man vill oavsett läggning så länge man inte gör någon annan illa och alla inblandade är med på det.
    Otrohet är något helt annat.
    Ja, vi tycker det är hur mysigt och sexigt som helst!
    Javisst. Det har ju inget med ev. läggning åt nåt bi eller så att göra heller. Vill ni ha det så och är lyckliga med det så är ju det bra. Finns väl heteropar som bjuder in andra. En del gillar väl det som sagt. 
  • BlåFisk
    Jag hade sex med en kille tillsammans med hans tjej en gång. Vi höll på rekordlänge och det är ett av de bästa sexminnen jag har.
    Jag har varit lite intresserad av att göra om det, men de par som söker en tredje verkar oftast vara lite för "proffsiga", nästan som att de tävlar med varandra.
  • Anonym (Äldre?)
    Anonym (Gift man) skrev 2023-05-14 08:38:45 följande:

Tror det är ganska vanligt. Både killar och tjejer kan titta på bög och lesbisk porr. Jag kan gilla porr med män som leker med varandra helt klart tändande att titta på. Om vi någon gång har en trekant med en extra kille skulle jag absolut prova att suga kuk. Det är nog bara äldre personer som har kvar homofobier idag.

Bara äldre som har homofobier? jag är 31, kvinna och hade gjort slut om han ville ha en trekant, oavsett sort. Gör inte dina porrskador och gaytendenser till allmängiltiga tyvm. 
  • Norrmanen

Tror vi är betydligt fler killar som är lite binyfikna än vad vi vågar erkänna öppet. 
    Att testa lite är inget jag kommer ångra alla fall.
    Spännande tycker jag

• BlåFisk

98% säkert så är han bara sexuellt flexibel och tycker det är otroligt spännande. 
    De flesta som säger sig vara bisexuella är när det kommer till kritan väldigt hetero. Men alla tänker på snopp. Ofta!
    Ja du läste rätt.

Svar på tråden Är min pojkvän Gay eller Bi?