Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Det är osmakligt och äckligt, samt extremt fult oavsett kön och oavsett kroppsbyggnad.

Jag använder string då det är snyggare under mina tajta kläder. Skulle aldrig ha det på stranden eller simhall.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Kollo) skrev 2023-04-01 11:06:51 följande:
    Nä, när män inte gillar andra män i string ÄR det ju äckligt.

Kvinnor som inte gillar andra kvinnor i string ÄR troligast avundsjuka. Men visst, det kan även vara några som helt enkelt inte gillar det.
    Jag tror inte någon kvinna är avundsjuk på kvinnor som visar upp sig i string på stranden. För oavsett kroppsform är det fult och äckligt på både män och kvinnor. Tror många kvinnor skäms för och/eller tycker synd om dessa tjejer.

Jag själv ser väldigt bra ut i string, detta vet jag med säkerhet då jag har den kroppen. 
    Men den enda som får se mig i string är min sambo.
    Uppmärksamhet från män får jag dagligen i alla fall. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kollo) skrev 2023-04-01 12:25:31 följande:

Nej, vi måste förfasa oss över det i all evinnerlig tid!

Jag tycker också att folk borde ta saker mer med en klackspark. Alla blir upprörda för allt nuförtiden.

Upprörd tror jag ingen blir. Äcklad är en annan sak och det blir många (de flesta?).
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-04 05:12:09 följande:

Du har inte varit i nån simhall, i synnerhet i nån storstad, på minst fem år misstänker jag. Jag har visserligen aldrig sett någon man i string på badet, men kvinnor, ja!

Om din blick söker sig till sånt som är avvikande och du sedan påstår att du blir tvingad att titta och känner dig upprörd över att du råkat se, då ligger det hos dig. Glo inte så mycket på folk och döm dem inte efter kläderna. Slappna av och acceptera att det finns lite alla möjliga i vår herres hage, ett litet tipps. Människor med en massa tatueringar och piercing över hela kroppen, och fula frisyrer, vad ska vi göra med dem när de dyker upp i simhallen?

Innan jag började simma i mina uppseendeväckande badbyxor, mailade jag badstället och frågade dem om det skulle vara tillåtet, och fick till svar att det inte skulle vara några problem så länge det var badbyxor. Så jag lär inte bli utsläng. Utslängd blir man om man beter sig störande, och man beter sig inte störande på ett badhus bara för att man bär string.

Jag bor i Stockholm och det har jag gjort i hela mitt liv. Jag simmar regelbundet på olika badhus men har aldrig någonsin sett varken man eller kvinna i string.
    Du kanske bor i nån byhåla där detta är vanligt?
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.