Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (Hmm)

Det är osmakligt och äckligt, samt extremt fult oavsett kön och oavsett kroppsbyggnad.

Jag använder string då det är snyggare under mina tajta kläder. Skulle aldrig ha det på stranden eller simhall.

• Fiona M

Med jämna mellanrum dyker dessa stringtrådar (det där lät fel!) upp och pratar om hur vanligt det är på stränder (inte hört det om badhus, så lite nyskapande ändå), men ändå ser jag i princip aldrig några som har det på sig. String på man tror jag att jag sett en gång, i Italien på 90-talet.

Var badar ni egentligen där det är så vanligt förekommande?

• Anonym (what?)

Simmar två gånger i veckan och aldrig sett string på badhuset.

• Anonym

Det är totalt smaklöst.
    Vedervärdigt att se folks skinkor utanför byxorna

• Anonym (Fniss)

Jag hade helt klart tolkat beteendet som att stringmannen vill provocera sin omgivning för att få lite uppmärksamhet. Eftersom jag har en inbyggd mekanism mot provokationer så nonchaleras beteendet genom att jag visar total likgiltighet.

• Postman

Nej det har inte alls blivit vanligare med stringbikini på stranden eller badhus. Stränder kan jag se någon men i badhuset ser jag aldrig någon dam i det. 

En man i stringbadbyxor är osmakligt och hemskt i mina ögon. Fruktansvärt om jag ska vara helt ärlig.  

• Anonym (Fd)

Hade tänkt "uäck" oavsett kön, så äckligt.

Om jag fantiserar vidare och tänker mig en underskön man rent utseendemässigt (alltså något jag normalt attraheras av som kvinna) i stringbadbyxor skulle jag genast bli avtänd. Håller med Postman, osmakligt, hemskt och fruktansvärt. Kan inte svara vad jag hade tänkt som man om jag såg en kvinna i det men uäck Kräks

• Anonym (Anständighet)

Oanständigt, äckligt, fult. Nästan lika illa med små tajta badbyxor i nån ljus färg på en riktigt fet man så badbyxorna knappt syns. Aldrig sett vare sig en man eller kvinna bada med string. Däremot den senare sortens man.

• Mimosa86

Hahaha gör så! Utmana detta vidriga mode.

på riktigt, fladdra runt med skinkorna och visa nästan hela räva.. usch att så många kvinnor håller på med detta onödiga utvik

• Anonym (T)
    Postman skrev 2023-03-31 21:33:45 följande:

Nej det har inte alls blivit vanligare med stringbikini på stranden eller badhus. Stränder kan jag se någon men i badhuset ser jag aldrig någon dam i det. 

En man i stringbadbyxor är osmakligt och hemskt i mina ögon. Fruktansvärt om jag ska vara helt ärlig.  

Det är lika osmakligt och hemskt på en kvinna, faktiskt. 
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.