Inlägg från: Anonym (Kollo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kollo)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Anonym (Me) skrev 2023-04-01 07:06:45 följande:
    Kvinnliga avundsjuka när de i som tydligast. Å va gubbarna med så får de höra de när de kommer hem haha
    Och gubbarna håller med och fördömer detta obscena beteende, men inuti fröjdas dom till fullo och har runkfantasier ett år framöver.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (Kräks) skrev 2023-04-01 07:17:32 följande:

Usch så vidrig, skulle verkligen aldrig vilja se ett arschel i string på simhallen. Äckligt!!! Och skulle inte vilja att mina barn såg det heller.

Har verkligen aldrig sett ens en kvinna i string på simhallen. På stranden ja men inte i simhallen. 

Tycker det är otrevligt med män i speedos också. Oftast feta äldre snubbar. Usch. Dra på er ordentliga badbrallor, räcker väl med att ni springer omkring med bara överkroppar.

Typiskt bitter dynga. Om du nu är så känslig att du kräks över ett par speedos eller string, så kanske du inte bör vistas på ett allmänt badhus eller badstrand. Stackare.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (maken) skrev 2023-04-01 08:05:03 följande:
    Jag tycker det är vackert på kvinnor.
    Japp, det är trevligt.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (blä) skrev 2023-04-01 09:06:04 följande:
    Vad finns det att vara avundsjuk på menar du?

Det är bara att trava iväg och köpa string och plastpattar.
    Det ställs höga krav på kroppsformen för att en string ska sitta fint. Dessutom är det illa dolt att det drar till sig blickar från män. Dom flesta män gillar det och det föranleder att damerna inte tycker lika bra om det. Om dom inte spatserar runt i string själva och drar till sig gifta mäns blickar.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (blä) skrev 2023-04-01 09:34:31 följande:
    Vilket det inte stod något om på detta våp.

Klär man sig porrigt för att få uppmärksamhet så är det nog dags att söka hjälp.
    "Jag gör det för min egen skull"? Jo tjena.
    Varför ska man söka hjälp? Folk har gjort det i alla tider för att få uppmärksamhet. Det är fullt naturligt.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (T) skrev 2023-04-01 10:23:40 följande:

Alla män som äcklas av string på män kanske kan förstå att man som kvinna äcklas av string även på kvinnor. Det är konstigt att det direkt ska stämplas som avundsjuka när det snarare handlar om icke-attraktion. Eller är det avundsjuka bland männen också som gör att de inte tål se andra män i string?

Nä, när män inte gillar andra män i string ÄR det ju äckligt.

Kvinnor som inte gillar andra kvinnor i string ÄR troligast avundsjuka. Men visst, det kan även vara några som helt enkelt inte gillar det.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-01 11:43:38 följande:
    Men män som äcklas av att se andra män i string, är inte det en sorts avundsjuka som dessa ?äcklade? män inte är medvetna om? Det finns ju nånting som kallas för projicering, dvs när du hatar nån person för vissa egenskaper som hen har och som du också har. Kan inte detta äcklande egentligen handla om att de äcklade männen är undermedvetet avundsjuka på männen i string, för att männen i string vågar ha på sig string? För om det stämmer, då säger det mer om de äcklade männen än om männen som dragit på sig stringbadbyxor.
    Jag får köpa ett par string och testa din teori =)
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 12:00:04 följande:

Vad är problemet - kvinnor som män - alla har en rumpa.

Låt den synas om du är nöjd med den! Solig

Nej, vi måste förfasa oss över det i all evinnerlig tid!

Jag tycker också att folk borde ta saker mer med en klackspark. Alla blir upprörda för allt nuförtiden.

• Anonym (Kollo)
    Anonym (Oj :D) skrev 2023-04-01 13:53:49 följande:
    Ja inte vet jag. Jag tyckte det såg väldigt smakligt ut. Min son, 3 år vid tillfället reagerade inte alls på det heller, så mig störde det inte, tvärtom.

Det är nog, åtminstone vad jag kommer ihåg, den enda gången jag sett någon använda string i ett badhus. På somrarna när de har utepool på samma ställe då är det en del, men det är nog enda gången i innepooldelen.
    Barn reagerar framförallt på föräldrars reaktioner. Om den vuxna är lugn och fin så är oftast barnet det med.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 16:42:28 följande:
    Definiera 'äckel' - vi börjar där
    Det går inte. Det är enormt subjektiv och varje kvinna har en egen definition. När kvinnor gör sig fina, för det gör dom, så tenderar många att kolla. Men alla som inte faller kvinnan i smaken är således äckel.

Där har du din definition.
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.