Inlägg från: Anonym (Oj :D) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj :D)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Anonym (Anna) skrev 2023-04-01 00:35:05 följande:

Har man string på ett badhus så vill man ha uppmärksamhet. Vem orkar ens bry sig?

Det finns folk som verkar bry sig. Kommer ihåg ett tillfälle med en väldigt snygg (enligt mig) småbarnsmamma som badade i badhuset med sin unge. Hon hade en alldeles perfekt rumpa i string och väldigt liten överdel på stora uppenbart fejkbröst. Inte i bebispoolen men i småbarnspoolen. En grupp mammor var inte nådiga i sin kritik efter hon hade gått.
    Anonym (blä) skrev 2023-04-01 09:34:31 följande:
    Vilket det inte stod något om på detta våp.

Klär man sig porrigt för att få uppmärksamhet så är det nog dags att söka hjälp.
    "Jag gör det för min egen skull"? Jo tjena.
    Som vittne så satt den väldigt bra, och kroppen, speciellt rumpan den satt på var estetiskt tilltalande. Hon hade en kroppsform som verkligen klär i string.
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-04-01 11:17:35 följande:
    Tror inte att personen var ute efter att vara roligt.
    Det ÄR osmakligt med porrighet bland barn.
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 10:16:53 följande:
    Det var ju mamman som hade stringen, inte barnet.
    Jag tyckte att hon såg (menar det här positivt nu) porrig ut, sedan kanske det är osmakligt bland barn, men hon hade sett hyfsat porrig ut även i baddräkt och man måste ju få tillåtas gå på badhus med sitt barn även om man har en porrig typ av skönhet.

Naturligtvis baserat på fler iakttagelser än denna, men kvinnor med ett porrigt utseende verkar provocera andra kvinnor. Kvinnor verkar tycka det är ok med sexiga och vackra kvinnor, men inte om de är det på ett porrigt sätt.

Vad är då porrigt? Jag vill hävda en kombination av muskulösa lår, stor men ändå inte särskilt fet rumpa, smal midja och silikonbröst.

En smal graciös fysik, eller en atletisk vältränad "slimmad" kropp eller en kurvig där brösten är stora naturligt, rumpan och låren är mulliga och midjan ser smal ut i jämförelse kan vara lika tilltalande som den porriga, men de typerna av skönhet verkar inte provocera andra kvinnor på samma sätt. Så hade jag återfötts som kvinna i nästa liv hade jag försökt sträva efter en porrig fysik.   

Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 12:53:15 följande:
    Nästa fråga då, varför skulle det vara osmakligt att visa skinkorna bland barn? De lär väl ha sett sina egna föräldrars kroppar förut så det borde inte komma som en chock hur man kan se ut, och små barn tänker verkligen inte på kroppar eller kläder som "porriga", såna koncept finns inte i deras värld än, och de allra minsta tänker väl inte alls på andras kroppar.
    Ja inte vet jag. Jag tyckte det såg väldigt smakligt ut. Min son, 3 år vid tillfället reagerade inte alls på det heller, så mig störde det inte, tvärtom.

Det är nog, åtminstone vad jag kommer ihåg, den enda gången jag sett någon använda string i ett badhus. På somrarna när de har utepool på samma ställe då är det en del, men det är nog enda gången i innepooldelen.

Om det är så negativt att se porrig ut i badkläder, borde då kvinnor med ett porrigt utseende förbjudas att bada på allmänna/kommunala badplatser eller är det ok om de gör en synbart medveten ansträngning att tona ner sin porrighet genom tex. att ha baddräkter speciellt designade för att tona ner porrigt utseende? 

Jag kan för övrigt anlitas som konsult i frågar där det råder tvivel på om en kvinna bara är snygg och sexig eller snygg och sexig på ett porrigt sätt. Nu vill jag inte orsaka badförbud för enskilda kvinnor, men är lönen tillräckligt bra känner jag mig lämpad för uppdraget.

Jag konsulterade en homosexuell man i frågan, stringbadbyxor på män? Det var nej. Men om man har en snygg rumpa då? Ändå nej. 

Han ville inte förbjuda någon att ha det, men det var ändå nej på det vilket för mig var lite förvånande. Tydligen skall man ha "bara vanliga jävla badshorts", raka magen, ryggen och armhålorna men behålla håret på bröstet, armarna och benen.

Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 14:57:29 följande:

Vi gillar olika
    Ja det gör vi, men då homosexuella män borde äga någon slags auktoritet i frågan om män borde använda stringbadbyxor när de badar så håller jag hans åsikt högt i frågan.
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 17:37:30 följande:
    Varför för du in en dimension av homo- / heterosexualitet?
    Varför inte?
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 18:46:15 följande:
    Min fråga var varför. Inte varför inte 
    Mitt svar var en fråga som svar på din fråga.
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-02 18:58:29 följande:
    Du har frågat EN enda bög, och tror att han talar för alla. Men vilken tur att han inte tycker att det ska förbjudas.

När den första kvinnan tog på sig byxa, istället för kjol, nån gång för sisådär 100 år sedan, väckte det ramaskri. Och jag är säker på att det fanns minst en lesbisk kvinna på den tiden som tyckte det var osmakligt för en kvinna att gå i byxor (och ännu värre i stringbadbyxor ;)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 21:50:35 följande:
    Haha Berra - jag tror att du är på rätt spår här,n
    Så intressant att diskutera med någon som har frågat hela (1) bög ändå!!!

Grattis dels till valet av en bög - va p as mg på rödbetan direkt - tänk om han bara frågat en random dalmas ???! ......dels för den imponerande statistiska basen - tänk ändå en (1) hel person inte bara en halv  Örnkoll!

Jodå då får man ju en fin fin överblick av sakers tillstånd.

Kommer att tänka på ett uttryck i Italien,: "idioternas mamma är alltid gravid" - det kommer alltid en till och en till och en till..... 
    Jag känner bara två med den läggningen, och den andre vill jag inte ha kontakt med eftersom han vänstrade mot den förste men skulle kunna om det var nödvändigt nog få ett svar. Får skriva något i stil med: Hej det är din Exs heterosexuella kompis. Jag vet att vi inte pratat på snart ett år men jag måste bara fråga: String på män? yay or nay? Ändras svaret om bakdelen är snygg?

Vi får helt enkelt överlämna frågeställningen till bi- och homosexuella män som läser min post här. Varsågod, scenen är er:  

Anonym (Eva) skrev 2023-04-03 06:17:26 följande:
    Påstår du att just bögar har string?
    Nej, men att det är den gruppen som kan tänkas uppskatta att se män i string då det är väldigt tydligt att kvinnor och heterosexuella män inte gör det.
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-03 19:55:10 följande:
    Du inser kanske att du lyfter på locket till ett brett register hos många av oss över ting du helst inte vill se.

Väldigt tjocka, väldigt svala, väldigt bleka, personer med flätor, celluliter, snoriga människor, människor med fett hår...

Jag vill bara se 'perfekta' glada snygga lyckliga människor runt mig. 

Hur tycker du att det kan lösas menar du?

Åjo, jag äcklas och kräks oupphörligt jag med om inte alla är helt perfekta runt mig. Lite som du tror jag bestämt.
    Ok ok. Män får väl ha string om de vill och min enda kommentar är "stunning and brave". Även erektion och buttplug duger som badkläder. Stunning and brave!
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-03 20:13:50 följande:
    Gott - nu kommer vi äntligen någonstans!

Mångfald gör Sverige större, varmare och ett roligare land att bo i för oss alla - med eller utan string, flätor, celluliter eller kobenta.
    Ja mångfald är verkligen fantastiskt för Sverige och det blir en vinst längre fram. 
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.