Man i stringbadbyxa i simhallen.
Har man string på ett badhus så vill man ha uppmärksamhet. Vem orkar ens bry sig?
Har man string på ett badhus så vill man ha uppmärksamhet. Vem orkar ens bry sig?
Om det är så negativt att se porrig ut i badkläder, borde då kvinnor med ett porrigt utseende förbjudas att bada på allmänna/kommunala badplatser eller är det ok om de gör en synbart medveten ansträngning att tona ner sin porrighet genom tex. att ha baddräkter speciellt designade för att tona ner porrigt utseende?
Jag kan för övrigt anlitas som konsult i frågar där det råder tvivel på om en kvinna bara är snygg och sexig eller snygg och sexig på ett porrigt sätt. Nu vill jag inte orsaka badförbud för enskilda kvinnor, men är lönen tillräckligt bra känner jag mig lämpad för uppdraget.
Jag konsulterade en homosexuell man i frågan, stringbadbyxor på män? Det var nej. Men om man har en snygg rumpa då? Ändå nej.
Han ville inte förbjuda någon att ha det, men det var ändå nej på det vilket för mig var lite förvånande. Tydligen skall man ha "bara vanliga jävla badshorts", raka magen, ryggen och armhålorna men behålla håret på bröstet, armarna och benen.