Inlägg från: Agnescecila |Visa alla inlägg
  • Agnescecila

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Jag hade börjat skratta. Enligt mig är detta ett fult plagg.

• Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 19:54:44 följande:
    Varför är just skratt din reaktion?

Är det komiskt? Varför i så fall?

Eller är du mest bara lättroad,?

Skrattar folk åt hur du klär dig? Hur reagerar du då?Tog du illa upp? Eftersom du inte förstod vad jag skrev, så vet jag inte hur jag ska förklara för DIG. Jag tycker bara att det är ett fult och osmickrande plagg. Jag tror säker att det finns folk som skrattat åt mina kläder. Bryr jag mig? Nä?För ingen har gjort det öppet, så jag vet inte om det. Synd att detta ämne är så känsligt för dig. Antar att du är en av dessa som använder detta osmickrande plagg?
  • Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 19:54:44 följande:
    Varför är just skratt din reaktion?

Är det komiskt? Varför i så fall?

Eller är du mest bara lättroad,?

Skrattar folk åt hur du klär dig? Hur reagerar du då?
    Läste nu att du bär detta plagg. Troligtvis är det därför du inte kan acceptera att ALLA gillar detta plagg.
  • Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 14:49:53 följande:
    Sverige blir större och rikare med tolerans 
    Jag är ledsen. Detta handlar inte om tolerans. Det handlar om smak. Det finns nog mycket du inte tycker är snyggt. Saknar du tolerans då?
  • Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-04 06:24:40 följande:
    Jag tolererar alla runt mig utan att döma.

Självklart delar jag inte allas uppfattning om vad som är snyggt.

Tidigare i tråden kunde vi läsa om en person som lovade att hen offentligt skulle skratta ut en man i string i badhuset.

Vad kallar du själv sådant beteende?
    Eftersom det var jag som skrev det, så förklarar jag det med att man kan skratta på olika sätt. Du tror väl inte att jag ställt mig och pekat och skrattat. Man kan skratta lite i smyg. Men du vänder och vrider på allt. Att tycka att något inte är snyggt är inte att döma. Två ord du måste lära dig vad det betyder. Använd ord som du vet betydelsen av. Döma och tolerans. Lär dig dessa ordens innebörd. Men eftersom du bara upprepar dig, om än med andra ord men samma innebörd, ger jag upp att förklara för dig.
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.