Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-03 21:07:11 följande:
Det här är nästan skrattretande.. Jag tvingar inte nån att se. Det är nästan fysiskt omöjligt. Om du riktar blicken åt ett annat håll, bara någon meter bort, så ser du mig inte längre. Eller är det blotta vetskapen att jag finns i simhallen samtidigt som du, utan att behöva se mig, som jag antar väcker din avsky? Och om du dessutom är tvungen att se (så som jag förstår att du menar, när du påstår att jag tvingar andra att se), då vill du kanske se ;)
Alltså jag har verkligen aldrig sett nån med string i simhallen, varken kvinna eller man.
Och JO, du tvingar folk att se. Precis som kvinnor med enorma urringningar tvingar folk att stirra. Ögonen söker sig automatiskt till defekter, asymmetri, starka färger, sånt som är avvikande. Som stringbadkalsonger. Vart skulle du ens köpa dom? Totalt vansinne. Tror du skulle bli utslängd faktiskt. Hoppas det iallafall.
Men jo yngre kvinnor på stranden i string har jag sett ja. Men stranden är för mig ngt annat där folk solar och brer ut sig, folk raggar och flörtar, osv osv. Där är ett plagg som string mer ok än på ett ställe där man ska motionssimma eller leka med sina barn.
Varför tror du det är krav på skjorta på vissa uteställen, slips, finskor? Du kanske försöker komma in där iklädd stringbrallor? Nä just det, då går man till porrklubben. Inte ute bland vanliga människor.