Anonym (Kräks) skrev 2023-04-03 21:50:48 följande:
Alltså jag har verkligen aldrig sett nån med string i simhallen, varken kvinna eller man.
Och JO, du tvingar folk att se. Precis som kvinnor med enorma urringningar tvingar folk att stirra. Ögonen söker sig automatiskt till defekter, asymmetri, starka färger, sånt som är avvikande. Som stringbadkalsonger. Vart skulle du ens köpa dom? Totalt vansinne. Tror du skulle bli utslängd faktiskt. Hoppas det iallafall.
Men jo yngre kvinnor på stranden i string har jag sett ja. Men stranden är för mig ngt annat där folk solar och brer ut sig, folk raggar och flörtar, osv osv. Där är ett plagg som string mer ok än på ett ställe där man ska motionssimma eller leka med sina barn.
Varför tror du det är krav på skjorta på vissa uteställen, slips, finskor? Du kanske försöker komma in där iklädd stringbrallor? Nä just det, då går man till porrklubben. Inte ute bland vanliga människor.
Jag har ett tufft besked för dig din stackare.
Du kommer inte fixa det här - du kommer inte kunna rå på din groteska ambition att slippa se string.
Med mindre att du löser det genom förbud, antingen som lokala regler eller nationella lagar. Och dit är vägen ganska lång och jobbig.
Enklare då bara att ta dig i kragen och visa tolerans.
Även och i synnerhet för de som inte är just så perfekta som du så naivt önskar.
Lycka till vidare nu i din 'heroiska kamp' att skydda oss mot äckel, osmaklighet och lort.